Skip to main content
Please wait...

Javni konkurs za popunu upražnjenih radnih mjesta u školskoj 2021/2022. godini u JU Srednja škola poljoprivrede, prehrane, veterine i uslužnih djelatnosti Sarajevo

(14, Aug 2021)

 Broj: 02-13-2010/21Dana, 12.08.2021.godine
 Na osnovu člana 123. Stav (4) Zakona o srednjem obrazovanju (“Sl.novine Kantona Sarajevo” broj:23/17 i 30/19), člana 4. i 5. Pravilnika s kriterijima za prijem radnika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao Javnim ustanovama čiji je osnivač Kanton Sarajevo (“Sl.novine Kantona Sarajevo” broj:29/21 i 31/21),   Saglasnosti Ministarstva za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo broj:11-30-26861-1-1/21 od 04.08.2021.godine i odluke Školskog odbora broj:01-1-2004 /21 od 12.08.2021.godine, direktorica škole raspisuje :
 J   A   V   N   I      K  O  N  K  U  R  S
za popunu upražnjenih radnih mjesta u školskoj 2021/2022. godini
 NAZIV, SJEDIŠTE I INTERNET STRANICA USTANOVE
JU Srednja škola poljoprivrede, prehrane, veterine i uslužnih djelatnosti Sarajevo
Ul. Hamdije Kreševljakovića br. 55. 71000 Sarajevomspvps@mspvps.edu.baNAZIV RADNIH MJESTA

nastavnik /nastavnica Fizike,                                                              
1 izvršilac,           10 časova nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od  okončanja konkursne procedure, a najkasnije  do 31.08.2022.godine
 

nastavnik/nastavnica Matematike,                 
1 izvršilac        - 6 časova nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od  okončanja konkursne procedure, a najkasnije  do 31.08.2022.godine
 

nastavnik/nastavnica Sociologije,                                                       
1 izvršilac        - 10 časova nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od  okončanja konkursne procedure, a najkasnije  do 31.08.2022.godine
 4.   nastavnik/nastavnica Kulture religija,                                                                    1 izvršilac        - 4 časa nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od  okončanja konkursne procedure, a najkasnije  do 31.08.2022..godine
 5.   nastavnik/nastavnica Informatike,                                                            1 izvršilac        - 2 časa nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od  okončanja konkursne procedure, a najkasnije  do 31.08.2022..godine
 
        6.   nastavnik/nastavnica Latinskog jezika,                      1 izvršilac        -10 časova nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanja konkursne procedure, a najkasnije  do 31.08.2022..godine
 7.  nastavnik/nastavnica Praktične nastave za zanimanje kozmetički tehničar,1 izvršilac            - 22 časa nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanjakonkursne procedure, a najkasnije  do 31.08.2022..godine
 8.  nastavnik/nastavnica Stručnih predmeta za prehranu,1 izvršilac            - 10 časova nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanjakonkursne procedure do povratka nastavnice sa poslova voditelja dijela nastavnog procesaza prehranu (pola norme), a najkasnije  do 30.06.2022..godine
 9.  nastavnik/nastavnica Stručnih predmeta za prehranu,1 izvršilac            - 14 časova nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanjakonkursne procedure, a najkasnije  do 30.06.2022..godine
 10.  nastavnik/nastavnica Stručnih predmeta i praktične nastave za prehranu,1 izvršilac            - 22 časa nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanjakonkursne procedure do povratka nastavnice sa poslova direktora škole, a najkasnije  do 30.06.2022..godine
 11.  nastavnik/nastavnica Stručnih predmeta i praktične nastave za poljoprivredu,1 izvršilac            - 12 časova nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanjakonkursne procedure do povratka nastavnice sa poslova voditelja dijela nastavnog procesaza poljoprivredu (pola norme), a najkasnije  do 30.06.2022..godine
 12.  nastavnik/nastavnica Stručnih predmeta za poljoprivredu,1 izvršilac            - 20 časova nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanjakonkursne procedure, a najkasnije  do 31.08.2022..godine
 13.  nastavnik/nastavnica Stručnih predmeta za poljoprivredu,1 izvršilac            - 4 časa nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanjakonkursne procedure, a najkasnije  do 31.08.2022..godine
 14.  nastavnik/nastavnica Stručnih predmeta za zanimanje kozmetički tehničar,1 izvršilac            - 10 časova nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanjakonkursne procedure, a najkasnije  do 31.08.2022..godine
 15.  nastavnik/nastavnica Stručnih predmeta za zanimanje frizer i kozmetički tehničar,1 izvršilac            - 16 časova nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanjakonkursne procedure, a najkasnije  do 31.08.2022..godine
 16.  nastavnik/nastavnica Hemije,1 izvršilac            - 8 časova nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanjakonkursne procedure, a najkasnije  do 31.08.2022..godine
 17.  nastavnik/nastavnica Bosanskog jezika i književnosti, Hrvatskog jezika i književnosti,       Srpskog jezika i književnosti,1 izvršilac            - 11 časova nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanjakonkursne procedure do povratka nastavnice sa poslova pomoćnika direktora, a najkasnijedo 30.06.2022..godine
 18.  radnik/radnica na održavanju higijena objekta i opreme1 izvršilac            - 40 sati sedmično, na određeno vrijeme, od okončanjakonkursne procedure, a najkasnije do 31.08.2022.godine
 19.  radnik/radnica na održavanju higijena objekta i opreme1 izvršilac            - 40 sati sedmično, na određeno vrijeme, od okončanjakonkursne procedure, a najkasnije do 31.08.2022.godine
 20.  radnik/radnica na održavanju higijena objekta i opreme1 izvršilac            - 40 sati sedmično, na određeno vrijeme, od okončanjakonkursne procedure, a najkasnije do 31.08.2022.godine
        21. Samostalni referent za plan i analizu1 izvršilac            - 40 sati sedmično, na određeno vrijeme, od okončanjakonkursne procedure, a najkasnije do 31.08.2022.godine
 OPIS POSLOVA I POTREBNI USLOVI KOJIM SE REGULIŠE SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTAOPIS POSLOVA
Poslovi radnih mjesta radnika navedenih od 1. do 17. obavljaju se na osnovu Nastavnog plana i programa za stručnu, tehničku i srodnu školu, Godišnjeg programa rada škole i Pedagoških standarda i općih normativa za srednje obrazovanje i normativa radnog prostora, opreme, nastavnih sredstava i učila po predmetima za srednju školu.

vrše neposredan odgojno-obrazovni rad na časovima,

redovna, dopunska, dodatna i fakultativna nastava,

rad sa odjeljenskom zajednicom,

rad na poslovima razrednog starješinstva,

rad na vannastavnim slobodnim aktivnostima učenika,

rad sa učeničkim organizacijama,

rade i prisustvuju kulturnim i sportskim aktivnostima učenika,

svakodnevne pripreme za nastavu,

vođenje pedagoške dokumentacije i evidencije,

roditeljski sastanci, kontakti sa roditeljima,

dežurstva u školi,

rad na rasporedu časova redovne, dodatne, dopunske i fakultativne, produžne i pripremne nastave,

rad na ispitima vanrednih učenika,

rad na rasporedu polaganja vanrednih ispita,

učestvuju u radu stručnih organa,

stalno stručno usavršavanje,

poslovi mentora,

pripreme za samostalno-odgojno-obrazovni rad pripravnika,

pripreme za pedagoško-psihološko i didaktičko-metodičko obrazovanje,

dopunski, razredni i popravni ispiti,

vrše i druge poslove prema nalogu direktora i stručnih organa škole.
 Poslovi radnih mjesta navedenih pod broj 18. do 20. su:-    pranje prozora, vrata, zidova sa masnom bojom ili tapetama (najmanje
jedanput mjesečno),
-    pranje podova svakodnevno, odnosno usisavanja prašine sa podova koji su
     pokriveni itisonom,
-    svakodnevno brisanje prašine sa površine namještaja,
-    svakodnevno pranje, čišćenje i dezinfekcija sanitarno-higijenskih prostorija
     detaljno,
-    iza svakog odmora brzo čišćenje sanitarno-higijenskih prostorija,
-    čišćenje prostorija između jutarnje i popodnevne smjene,
-    prijavljivanje štete u prostorijama za koje je zadužen, domaru škole,
-    obavlja i druge poslove u vezi sa higijensko-tehničkim održavanjem i
     pripremanjem prostorija za normalan rad,
-   dostava pošte putem dostavne knjige za potrebe škole,
-   kontakti sa SDK za potrebe računovodstva,
-   ostali kurirski poslovi koji se javljaju svakodnevnim poslovanjem škole.
 Poslovi radnog mjesta navedenog pod 21. su:
Samostalni referent za plan i analizu radi na slijedećim poslovima i zadacima:

knjigovodstvo (sintetika, analitika, kupci, dobavljači, nalozi za knjiženje i kontiranje dokumentacije),

izrada periodičnih i godišnjih izvještaja,

izrada finansijskog plana (u saradnji sa komisijom određenom od strane Školskog odbora),

prati zakonske propise iz oblasti računovodstva i brine se o njihovoj primjeni,

vodi brigu o formiranju finansijskih sredstava od nadležnih organa,

obrađuje i isplačuje račune,

vodi statistiku iz domena računovodstva,

računski obrađuje kartice, dnevnike i naloge za knjiženje,

usaglašava sintetiku i analitiku, te usklađuje finansijsko sa materijalnim knjigovodstvom,

sarađuje sa direktorom, Školskim odborom, SDK i strankama,

radi i druge poslove iz domena računovodstva ili po nalogu direktora škole,

vodi materijalno knjigovodstvo, osnovna sredstva, sitan inventar, potrošni materijal, obračun amortizacije i revalorizaciju osnovnih sredstava.
 POTREBNI USLOVI KOJIM SE REGULIŠE SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTAUslovi za radna mjesta navedena pod broj 1. do 17. su:
U nastavnom planu i programu utvrđuje se stručna sprema i profil nastavnika i stručnih saradnika za svaki predmet.
Pored općih uslova za zasnivanje radnog odnosa kandidati treba da ispunjavaju i posebne uslove utvrđene Zakonom o srednjem obrazovanju Kantona Sarajevo, Nastavnim planom i programom za srednje tehničke i stručne škole, Pedagoškim standardima i normativima za srednje obrazovanje i normativnim aktima škole i to:

završen najmanje VII stepen stručne spreme sa zvanjem profesora ili završen drugi fakultet i položena pedagoško-psihološka i metodičko-didaktička grupa predmeta,

završen II, odnosno III ciklus bolonjskog visokoobrazovnog procesa na nastavničkom fakultetu ili drugom fakultetu i položena pedagoško-psihološka i metodičko-didaktička grupa predmeta,

praktičnu i nastavu u okviru laboratorijskog rada izvode i nastavnici sa završenim VII, odnosno VI stepenom stručne spreme, u skladu sa nastavnim planom i programom, majstori, poslovođe, specijalisti instruktori sa završenim najmanje V stepenom stručne spreme i sa pet godina radnog iskustva u struci i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta
 
 Uslovi za radna mjesta navedena pod broj 18. do 20. su:
Završena Osnovna škola ili SSS, kao i da je
osposobljen za protiv-požarnu zaštitu.
 Uslovi za radno mjesto navedeno pod brojem 21. su:
VSS ekonomskog smjera (diplomirani ekonomist) sa tri godine radnog iskustva u struci.
 PREDNOST U PRIJEMU U RADNI ODNOS PO POSEBNIM USLOVIMA
Nakon bodovanja na osnovu općih i posebnih kriterija, te nakon provedene kompletne procedure uključujući i intervju, na ukupan broj prethodno ostvarenih bodova u zavisnosti o pripadnosti boračkoj populaciji (branioci i članovi njihovih porodica) dodaju se i dodatni bodovi na način propisan članom 16. Pravilnika sa kriterijima za prijem radnika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao javnim ustanovama na području Kantona Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo, broj: 29/21) (u daljem tekstu: Pravilnik), a dodatni bodovi se računaju u skladu sa Instrukcijom o bližoj primjeni kriterija vrednovanja prema uredbi o jedinstvenim kriterijima i pravilima za zapošljavanje branilaca i članova njihovih porodica u institucijama u Kantonu Sarajevo, Gradu Sarajevo i općinama u Kantonu Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“, broj: 38/20).
Pravo na dodatne bodove ostvaruju branioci i članovi njihovih porodica pod sljedećim uslovima:
a) da imaju prijavljeno prebivalište/boravište u Kantonu Sarajevo i
b) da se nalaze na evidenciji JU „Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo" ili su zaposleni na određeno vrijeme, što se dokazuje uvjerenjem/potvrdom iz člana 18. stav (2) tačka f) Pravilnika ili da su zaposleni sa nižom stručnom spremom od one koju posjeduju.MJESTO OBAVLJANJE RADA
Mjesto obavljanja rada navedenih radnika (1.-21.) je na adresi JU Srednja škola poljoprivrede, prehrane, veterine i uslužnih djelatnosti Sarajevo
ulica Hamdije Kreševljakovića broj 55. 71000 Sarajevo.RADNO VRIJEME
Radno vrijeme radnika navedenih pod rednim brojem 1. do 17., se ostvaruje zavisno od rasporeda časova u školskoj 2021/2022. godini i traje u dužine radnog vremena utvrđenog prijavom na PIO, kolektivnim ugovorom, pravilnikom o radu i ugovorom o radu radnika.
Radno vrijeme radnika navedenih pod rednim brojevima 18. do 21. se ostvaruje u I ili II smjeni, a u skladiu sa Pravilnikom o radu i traje u dužini radnog vremena utvrđenog prijavom na PIO, kolektivnim ugovorom, pravilnikom o radu i ugovorom o radu radnika.OSNOVNA PLAĆA
Osnovna plaća radnika navedenih pod  rednim brojevima 1. do 6. iznosi 1.165,50 KM, odnosno u skladu sa prijavom u Poreznoj upravi i zavisi od zvanja i stepena stručne spreme radnika.
 
Osnovna plaća radnika/ce navedene/og pod  rednim brojem 7. iznosi 1.023,75 KM, odnosno u skladu sa prijavom u Poreznoj upravi i zavisi od zvanja i stepena stručne spreme radnika.
Osnovna plaća radnika navedenih pod  rednim brojevima 8. do 17. iznosi 1.165,50 KM, odnosno u skladu sa prijavom u Poreznoj upravi i zavisi od zvanja i stepena stručne spreme radnika.
Osnovna plaća radnika navedenih pod rednim brojevima 18. do 20. iznosi 582,75 KM + dopuna do 70% federalnog prosjeka, odnosno u skladu sa prijavom u Poreznoj upravi.
Osnovna plaća radnice/ka navedenog pod rednim brojem 21. iznosi 1.165,50 KM, odnosno u skladu sa prijavom u Poreznoj upravi i zavisi od zvanja i stepena stručne spreme radnika.ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVE
Konkurs ostaje otvoren 10 dana od dana objave obavještenja o raspisanom konkursu u dnevnim novinama i krajnji rok za prijavu na javni konkurs je (zaključno sa) 24.08.2021. godine.TELEFON KONTAKT OSOBE ZADUŽENE ZA DAVANJE DODATNIH OBAVJEŠTENJA
Kontakt osobe zadužene za davanje dodatnih obavještenja je 033/262-900.ADRESA NA KOJU SE PRIJAVE PODNOSE I NAČIN PREDAJE DOKUMENTACIJE
Prijave sa dokazima o ispunjavanju uslova za konkurs dostaviti putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu:
JU Srednja škola poljoprivrede, prehrane, veterine i uslužnih djelatnosti Sarajevo, ul. Hamdije Kreševljakovića broj:55. 71000 Sarajevo – Komisiji za provođenje procedure po javnom konkursu za prijem radnika sa naznakom – „Prijava na javni konkurs na poziciju (navesti poziciju/e za koju/e je raspisan javni konkurs) NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA“.
Nepotpune, neblagovremene i neuredne prijave, neće se uzeti u razmatranje.
Molimo kandidate da dokumentaciju dostavljaju u fotokopijama, jer se nakon okončanja javnog konkursa ista neće vraćati na adresu. Dokumentacija prijavljenih kandidata koji nisu izabrani po ovom konkursu vraća se na lični zahtjev predat na protokolu škole u roku od mjesec dana od okončanja konkursne procedure.DOKUMENTACIJA KOJA SE PODNOSI UZ PRIJAVU
Za zasnivanje radnog odnosa, pored općih uslova utvrđenih Zakonom o radu, kandidati treba da ispunjavaju i posebne uslove predviđene Zakonom o srednjem obrazovanju Kantona Sarajevo, Nastavnim planom i programom za srednju školu, Pedagoškim standardima i normativima za srednju školu i Pravilnikom o radu JU Srednja škola poljoprivrede, prehrane, veterine i uslužnih djelatnosti Sarajevo. Uz potpisanu prijavu sa kratkom biografijom kandidati su dužni dostaviti:1. OBAVEZNA DOKUMENTACIJA (kopije ili ovjerene kopije)
a) svojeručno potpisana pisana prijava na konkurs s kratkom biografijom, kontakt podacima kandidata (adresa, broj telefona, e-mail adresa), tačnom naznakom na koju poziciju se konkuriše i tačno navedenom dokumentacijom koja se prilaže uz prijavu na konkurs,
b) diploma/svjedodžba o stečenoj stručnoj spremi ili akademskom zvanju,
c) izvod iz matične knjige rođenih,
d) uvjerenje o državljanstvu (ne starije od šest mjeseci),
e) saglasnost da se obavijesti iz člana 25. stav (5) Pavilnika i preliminarne odluke iz člana 25. st. (1) i (2) Pravilnika dostavljaju elektronskom poštom na adresu koju je kandidat naveo u prijavi na javni konkurs;
f) i druge dokaze o ispunjavanju uslova za to radno mjesto utvrđenim Pravilnikom o radu škole.2. DODATNA DOKUMENTACIJA (kopije ili ovjerene kopije)
a) uvjerenje/potvrda o radnom stažu i uvjerenje sa šifrom zanimanja koje izdaje fond za penzijsko-invalidsko osiguranje,
b) uvjerenje/potvrda poslodavca o vremenu provedenom na stručnom osposobljavanju u ustanovi,
c) uvjerenje/potvrda o ostvarenom radnom stažu kod poslodavca kod kojeg je kandidat radio sa tačno naznačenim poslovima i radnim zadacima koje je kandidat obavljao,
d) uvjerenje o položenom stručnom ispitu,
e) potvrda o vremenu provedenom na evidenciji službe za zapošljavanje (ne starija od tri mjeseca),
f) potvrda da se kandidat nalazi na evidenciji Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo u vrijeme dok je otvoren javni konkurs (član 16. stav (3) Pravilnika),
g) uvjerenje nadležnog organa kojim se potvrđuje neratni invaliditet,
h) rješenje o sticanju posebnog stručnog zvanja koje izdato u skladu sa Pravilnikom o ocjenjivanju, napredovanju i stjecanju stručnih zvanja odgajatelja, profesora/nastavnika i stručnih saradnika u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama i domovima učenika,
i) rješenje o ocjeni o radu koje je izdato u skladu sa Pravilnikom o ocjenjivanju, napredovanju i stjecanju stručnih zvanja odgajatelja, profesora/nastavnika i stručnih saradnika u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama i domovima učenika,
j) potvrda o posebnom priznaju UNSA,
k) uvjerenje/rješenje nadležnih organa o pripadnosti boračkoj populaciji i to:
- uvjerenje o statusu djeteta šehida-poginulog borca i nestalog branioca;
- rješenje o priznatom pravu na porodičnu invalidninu za suprugu šehida-poginulog, umrlog i nestalog branioca i uvjerenje o učešću u oružanim snagama za šehida/poginulog, umrlog i nestalog branioca, rješenje o priznatom svojstvu ratnog vojnog invalida,
- dokaz o bračnoj zajednici sa ratnim vojnim invalidom,
- rješenje o priznatom pravu na mjesečno novčano primanje dobitniku priznanja,
- uvjerenje o učešću u oružanim snagama,
- uvjerenje o statusu djeteta ratnog vojnog invalida,
- rješenje o priznatom pravu na invalidninu ili mjesečni novčani dodatak ili uvjerenje o učešću u oružanim snagama koje izdaje općinska služba za boračko-invalidsku zaštitu odnosno grupa za pitanja evidencije iz oblasti vojne obaveze prema mjestu prebivališta;
l) dokaz da je kandidat autor/koautor udžbenika koji je u upotrebi u Kantonu Sarajevo,
m)uvjerenje/potvrda o neprekidnom prebivalištu na području Kantona Sarajevo u posljednja 24 mjeseca (ne starije od šest mjeseci).
Prijava kandidata koji nije dostavio dodatnu dokumentaciju će se smatrati urednom, a prijavljeni kandidati će se bodovati samo po osnovu onih kriterija za koje dostavio urednu i validnu dokumentaciju. Dokumentacija koju kandidat dostavlja uz prijavu na konkurs mogu biti kopije, uz obavezu da kandidat koji je primljen po konkursu dostavi originalnu dokumentaciju ili ovjerene kopije dokumentacije, najkasnije pet dana po dobijanju konačne odluke o izboru radnika. Kandidati iz člana 22. stav (4) i (5) Pravilnika će elektronskom poštom na adresu navedenu na prijavi za javni konkurs biti obaviješteni o mjestu i vremenu provjere radnih i stručnih sposobnosti, a ukoliko bez opravdanja ne pristupe istoj izgubit će pravo daljeg učešća u konkursnoj proceduri. Kandidati koji su pozvani na provjeru radnih i stručnih sposobnosti i koji posjeduju dodatnu dokumentaciju iz člana 18. stav (2) tačka k) i m) Pravilnika, obavezni su istu neposredno po dolasku na provjeru radnih i stručnih sposobnosti uručiti Komisiji, koja će navedenu činjenicu zapisnički konstatovati. Ustanova je o prethodnom obavezna kandidate obavijestiti prilikom dostavljanja obavijesti iz stava (1) člana 23. Pravilnika. Izabranom kandidatu se elektronskom poštom na adresu navedenu u prijavi na javni konkurs u skladu sa članom 18. stav (1) tačka e) Pravilnika dostavlja preliminarna odluka o prijemu u radni odnos. Kandidat koji je primljen u radni odnos ima obavezu da u roku od dva radna dana od dana prijema odluke direktoru u pisanom obliku, elektronskom poštom dostavi izjavu da li prihvata ili ne prihvata zaposlenje. Ukoliko u pomenutom roku kandidat ne dostavi izjavu o prihvatanju posla, smatra se da nije prihvatio posao. Nakon konačnosti odluke iz člana 25. stav (5), odnosno iz člana 26. stav (6) Pravilnika izabrani kandidat je dužan dostaviti ljekarsko uvjerenje nadležne zdravstvene ustanove koje nije starije od šest mjeseci, kao i drugu dokumentaciju u skladu sa zakonom i internim aktima ustanove, nakon čega direktor zaključuje ugovor o radu s izabranim kandidatom. Kriteriji, procedure, uslovi, način bodovanja i izbor kandidata po Javnom konkursu regulisani su Pravilnikom sa kriterijima za prijem radnika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao javnim ustanovama čiji je osnivač Kanton Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“ broj: 29/21 i 31/21).
 
Dokumentacija prijavljenih kandidata koji nisu izabrani po ovom konkursu, vraća se, na lični zahtjev, putem protokola Škole, u roku od petnaest (15) dana od dana okončanja konkursne procedure.
 
 D i r e k t o r i c a:Mr. Velagić Seada
 

Rok