Skip to main content

Sektor za ekonomske i finansijske poslove

(1) Sektor za ekonomske i finansijske poslove vrši poslove koji se odnose na: izrađivanje mjesečnih operativnih planova Budžeta Ministarstva; na osnovu planova i programa u oblasti obrazovanja, u proceduri donošenja Budžeta Kantona, izrađuje budžetski zahtjev za Ministarstvo i zahtjeve za budžetske korisnike iz nadležnosti Ministarstva; izrada zahtjev za trogodišnje planiranje budžeta, odnosno Dokument okvirnog budžeta za tri godine; izrada plana javnih nabavki Ministarstva; izrada programa utroška; učestvovanje u izradi standarda i normativa za predškolsko, osnovno, srednje obrazovanje i obrazovanje odraslih; učestvovanje u izradi kriterija za obračun sredstava za predškolsko, osnovno, srednje i druge korisnike Budžeta; učestvovanje u izradi kriterija za učenički standard; realiziranje Budžeta Ministarstva; nadziranje izvršenje Budžeta Ministarstva; prikupljanje zahtjeva budžetskih korisnika za kapitalne projekte i predlaže listu prioriteta za izgradnju i rekonstrukciju građevinskih objekata i nabavku opreme; dostavljanje izvještaje, analize, informacije, saopćenja i drugo nadležnim organima; u skladu sa Pravilnikom o finansijskom izvještavanju i godišnjem obračunu budžeta/proračuna u FBiH izrađuje periodične izvještaje i Godišnji obračun; vrši elektronsku prijavu uplaćenih akontacija poreza po odbitku na prihode od drugih samostalnih djelatnosti, provodi proceduru odobravanja uplate zdravstvenog osiguranja za učenike koji nisu osigurani po drugom osnovu; izrađivanje zbirnih izvještaja o finansijskom poslovanju javnih ustanova iz oblasti predškolskog, osnovnog, srednjeg obrazovanja; pripremanje, preuzimanje i kontrolisanje naloga za plaćanje sa cjelokupnom pratećom dokumentacijom Ministarstva i budžetskih korisnika, vršenje kontrole naloga za plaćanje budžetskih korisnika iz nadležnosti Ministarstva, provođenje procedure javnih nabavki i druge poslove iz nadležnosti Sektora definisane ovim Pravilnikom, zakonom i obavljanje drugih poslova iz nadležnosti Sektora, u skladu sa Zakonom, drugim propisima i ovim pravilnikom.

(2) U okviru Sektora za ekonomske i finansijske poslove su dva odjeljenja kao unutrašnje jedinice i to: 

  1. Odjeljenje za ekonomske i finansijske poslove kao unutrašnja organizaciona jedinica obrazovana je za vršenje poslova koji se odnose na: prikupljanje i obradu podataka budžetskih korisnika relevantnih za obračun sredstava za finansiranje budžetskih korisnika; izradu zahtjeva za sredstvima iz budžeta za budžetske korisnike i Ministarstvo; prikuplja zahtjeve budžetskih korisnika za kapitalne projekte i predlaže listu prioriteta za izgradnju i rekonstrukciju građevinskih objekata i nabavku opreme; izradu operativnih planova, kontrolu naloga za plaćanje, praćenje realizacije Budžeta; izradu izvještaja, analiza, informacija, pripremu dokumentacije i naloga za plaćanje, zavođenje faktura u knjigu ulaznih faktura, praćenje realizacije budžeta Ministarstva, izradu periodičnih izvještaja i Godišnjeg obračuna; izradu zbirnog izvještaja o finansijskom poslovanju ustanova iz oblasti predškolskog, osnovnog, srednjeg obrazovanja i obrazovanja odraslih, vrši uplatu zdravstvenog osiguranja za učenike koji nisu osigurani po drugom osnovu; elektronsku prijavu uplaćenih akontacija poreza po odbitku na prihode od drugih samostalnih djelatnosti. provodi procedure javnih nabavki za Ministarstvo, provodi procedure javnih nabavki koje su zajedničke za sve budžetske korisnike iz nadležnosti Ministarstva (npr. usluge osiguranja lica i imovine), a koje su usaglašene sa budžetskim korisnicima i definisane Planom nabavki Ministarstva, nadležno je da priprema i objavljuje plan nabavki za Ministarstvo; provodi proceduru izrade tenderske dokumentacije; prati zakonske propise iz oblasti javnih nabavki, a u postupcima javnih nabavki vrši izradu odluka za pokretanje postupaka javne nabavke, rješenja o imenovanju komisija, javnih poziva i obavještenja, zapisnika o otvaranju ponuda, izvještaja o radu komisija, odluka o izboru ponuđača, ugovora/okvirnih sporazuma kao i drugih akata u postupku; priprema i vodi komunikaciju sa ugovornim organima, budžetskim korisnicima iz nadležnosti Ministarstva, Agencijom za javne nabavke, ponuđačima, službenim glasilima i drugim nadležnim institucijama u skladu sa zakonom o javnim nabavkama i podzakonskim aktima; vrši proceduru odobravanja i uplate zdravstvenog osiguranja za učenike koji nisu osigurani po drugom osnovu; obavlja i druge poslove iz nadležnosti Odjeljenja, u skladu sa Zakonom, drugim propisima i ovim pravilnikom.

  2. Odjeljenje trezorske jedinice i pomoćnog operativnog trezorskog centra za obračun plaća kao unutrašnja organizaciona jedinica obrazovana je za vršenje poslova koji se odnose na: pripremu, preuzimanje i kontrolu naloga za plaćanje sa cjelokupnom pratećom dokumentacijom za Ministarstvo i budžetskih korisnike iz nadležnosti Ministarstva i unos podatka u sistem trezora; pripremanje raznih izvještaja i analiza o odobrenim, raspoloživim i realizovanim sredstvima, preuzimanje, kontrolisanje i unošenje podataka za obračun plaća zaposlenika budžetskih korisnika iz nadležnosti Ministarstva u sistem trezora, te izrađivanje raznih izvještaja u vezi sa obračunom i isplatom plaća, koordiniranje i saradnja sa Ministarstvom finansija u vezi sa poslovima iz nadležnosti trezora i centralizovanog obračuna plaća, obavlja i druge poslove iz nadležnosti Odjeljenja, u skladu sa Zakonom, drugim propisima i ovim pravilnikom.

Kontakt

Pomoćnik ministra za ekonomske  i finansijske poslove 

Selimović Sadeta

+387(0)33 770-193

sadeta.selimovic@mo.ks.gov.ba