Skip to main content
Please wait...

Javni konkurs za prijem radnika na upražnjena radna mjesta na određeno vrijeme u školskoj 2021/2022. godini Javna ustanova Četvrta gimnazija Ilidža

(16, Aug 2021)

Na osnovu člana 143. stav (4) tačka g), a u vezi sa članom 123. stav (4) Zakona o srednjem obrazovanju (“Službene novine Kantona Sarajevo” broj: 23/17 i 30/19), člana 4. Pravilnika sa kriterijima za prijem radnika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao javnim ustanovama čiji je osnivač  Kanton Sarajevo (“Službene novine Kantona Sarajevo” broj: 29/21) i Pravilnika o izmjenama i dopuni Pravilnika sa kriterijima za prijem radnika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao javnim ustanovama čiji je osnivač  Kanton Sarajevo (“Službene novine Kantona Sarajevo” broj: 31/21), uz Saglasnost Ministarstva za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo broj: 11-34-26671-1/21 od 19.7.2021. godine, te na osnovu  Odluke Školskog odbora JU Četvrta gimnazija Ilidža broj: 01/01-1-1430/2021 od 12.08.2021. godine, JU Četvrta gimnazija Ilidža raspisuje
 JAVNI KONKURSza prijem radnika na upražnjena radna mjesta  na određeno vrijeme u  školskoj 2021/2022. godini
 1.NAZIV, SJEDIŠTE, WEB STRANICA I SLUŽBENI E-MAIL USTANOVE
Javna ustanova Četvrta gimnazija Ilidža
Ulica Mala aleja br. 69, 71210 IlidžaWebsite: cetvrta-gimnazija.edu.bahttps://cetvrta-gimnazija.edu.ba/; e-mail: cetvrta.gimnazija@gmail.com
 
 2.NAZIV RADNIH MJESTA
1) Nastavnik/ca latinskog jezika... 1 izvršilac , 12 časova nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanja konkursne procedure do 31.08.2022. godine;
2) Nastavnik/ca njemačkog jezika... 1 izvršilac , 8 časova nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanja konkursne procedure do 31.08.2022. godine;
3) Nastavnik/ca fizike... 1 izvršilac , 4 časa nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanja konkursne procedure do 31.08.2022. godine;
4) Nastavnik/ca hemije/kemije... 1 izvršilac , 4 časa nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanja konkursne procedure do 31.08.2022. godine;
5) Nastavnik/ca informatike... 1 izvršilac , 20 časova nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanja konkursne procedure do 31.08.2022. godine;
6) Nastavnik/ca informatike... 1 izvršilac , 20 časova nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanja konkursne procedure do 31.08.2022. godine;
7) Nastavnik/ca sporta... 1 izvršilac , 6 časova nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanja konkursne procedure do povratka radnika sa funkcije sirektora škole a najkasnije do 31.08.2022. godine;
8) Nastavnik/ca likovne kulture... 1 izvršilac , 8 časova nastavne norme sedmično, na određeno vrijeme, od okončanja konkursne procedure do 31.08.2022. godine;
9) Školski pedagog... 1 izvršilac , 40 sati radnog vremena sedmično, na određeno vrijeme, od okončanja konkursne procedure do 31.08.2022. godine;
10) Radnik/ca na održavanju higijene objekta i opreme... 1 izvršilac , 40 sati radnog vremena sedmično, na određeno vrijeme, od okončanja konkursne procedure do 31.08.2022. godine;
11) Radnik/ca na održavanju higijene objekta i opreme... 1 izvršilac , 40 sati radnog vremena sedmično, na određeno vrijeme, od okončanja konkursne procedure do 31.08.2022. godine.
 
 3. OPIS POSLOVA I POTREBNI USLOVI PO PRAVILNIKU KOJIM SE REGULIŠE SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA
Radnici navedeni pod 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7) i 8) obavljaju poslove utvrđene Pedagoškim standardima i normativima za srednje obrazovanje u Kantonu Sarajevo i Pravilnikom o radu Javne ustanove Četvrta gimnazija Ilidža, a u skladu sa nastavnim planom i programom za gimnazije.
 
Radnci pod 9), 10) i 11) obavljaju poslove utvrđene Pravilnikom o radu Javne ustanove Četvrta gimnazija Ilidža.
 
3.1. OPIS POSLOVA
A)  POSLOVI NASTAVNIKA U OKVIRU RADNE SEDMICE-  Radnici navedeni pod 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7) i 8):
-Redovna nastava - norma časova, priprema za nastavu, priprema i ispravka pismenih radova, kontrolnih radova, grafičkih radova, laboratorijskih vježbi, testiranje prema NPiP.
-Ostali poslovi nastavnika u okviru radne sedmice - obavezni prateći poslovi odgojno-obrazovnog rada    koji se svrstavaju u normirane poslove i poslove prema potrebama.
Normirani poslovi
- razredništvo (čas odjeljenske zajednice, roditeljski sastanak/informacije, dodatna administracija)
- stručno usavršavanje
- rad u stručnim organima 
- vođenje sekcije ili drugog oblika van nastavne aktivnosti
Nenormirani poslovi – angažovanje prema potrebi
- dodatna, dopunska, fakultativna nastava, proizvodni rad, izrada projekata i drugo
- konsultacije sa učenicima uz dogovor sa direktorom
- dežurstvo i ostali poslovi iz djelokruga rada nastavnika po nalogu direktora.
-Mentorski rad s pripravnikom
 
U skladu sa navedenim, u ostvarivanju prava i obaveza, nastavnik općeobrazovne nastave - Radnici navedeni pod 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7) i 8):
a)   obavlja izvođenje redovne općeobrazovne/stručnoteoretske/praktične nastave po strukturi i obimu prema Nastavnom planu i programu,
b)     vrši izvođenje dopunske, dodatne, instruktivne, fakultativne, konsultativne nastave,
c)  izrađuje pripremu za nastavu po metodskim jedinkama, priprema grafičke radove ili praktične vježbe,
d) vrednuje učeničko znanje /ocjenjivanje/, vrednuje vladanje učenika /analiza, disciplinske i stimulativne mjere/,
e) obavlja izradu godišnjih i mjesečnih planova rada za sve oblike nastave, kao i za razredništva,
f) vodi pedagošku evidenciju i dokumentaciju /razredne knjige, dnevnici rada, matične knjige, evidentni listovi, đačke knjižice, svjedodžbe, spiskovi izdatih svjedodžbi i drugo/,
g) obavlja poslove organizacije i učešća u pripremama školskih manifestacija, obilježavanja značajnih datuma i lično učestvuje na njima, te poslove dežurstva,
h) učestvuje u radu i poslovima vezanim za rad stručnih aktiva i komisija,
i) učestvuje u radu u stručnim organima, ispitnim odborima i komisijama,
j) obavlja stalno stručno usavršavanje prema zahtjevima nadležnih službi,
k) učestvuje na seminarima stručnog usavršavanja i svim drugim oblicima stručnog usavršavanja,
l) postupa po nalogu prosvjetne inspekcije i obavlja poslove naložene od strane prosvjetne i drugih inspekcija koje nadziru rad Škole,
m)  ostali poslovi neophodni za obavljanje procesa rada i po nalogu direktora.
 
B) POSLOVI ŠKOLSKOG PEDAGOGA U OKVIRU RADNE SEDMICE- Radnik naveden pod 9):

koncepcijsko-programski zadaci u dogovoru sa direktorom

programiranje, ostvarivanje i analiza odgojnog rada                  

pedagoška dokumentacija                                                                                                                         

rad sa nastavnicima i stručnim organima škole

rad sa učenicima i učeničkim organizacijama

unapređenje nastave

saradnja sa institucijama

saradnja sa roditeljima

provođenje upisa u školama

profesionalna orijentacija

istraživanja u praksi školskog pedagoga-psihologa

pedagoško-psihološka praksa studenata nastavnih fakulteta

personalni dosijee učenika, pedagoški karton

priprema za rad i stručno usavršavanje

druge stručne poslove prema potrebi, po nalogu direktora i organa upravljanja škole.             
 
C) POSLOVI RADNIK/CE NA ODRŽAVANJU HIGIJENE OBJEKTA I OPREME U OKVIRU RADNE SEDMICE- Radnici navedeni pod 10) i 11):

redovno održava higijenu i stara se o optimalnim  higijenskim uslovima za rad u učionicama odnosno radnim prostorijama (čisti odnosno briše podove, zidne površine, namještaj, opremu, stropove od prašine, papira, paučine i dr.)

redovno održava higijenu hodnika-holova i stepeništa-stubišta i stara se o održavanju optimalnih higijenskih uslova za rad,

redovno čisti prozore, prozorska stakla i vrata u hodnicima, kancelarijama, učionicama i drugim prostorijama,

redovno održava higijenu i stara se o optimalnim uslovima održavanja  čistoće u svim kancelarijama,

redovno čisti školsko dvorište,

čisti sanitarne čvorove i čuva ih od oštećenja,

na prostoru koji održava u okviru radnog vremena sprečava namjerna oštećenja, zgrade i inventara, instalacija,

odgovara za pričinjenu štetu u dijelu koji održava u okviru radnog vremena, a za koju nije obavjestila/o neposrednog rukovodioca,

za vrijeme školskog raspusta, zimskog i ljetnog, vrši generalno čišćenje prostora za čije je čišćenje raspoređena,

po potrebi vrši i kurirske poslove u smislu dostavljanja pošte, dostavljanja usmenih ili pismenih akata ili  poruka radnicima škole,

obavlja druge poslove po nalogu direktora i sekretara škole.
 
                                                                                                                                                                                                   
3.2. POTREBNI USLOVI PO PRAVILNIKU KOJIM SE REGULIŠE  SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA
 
a) Uslovi koje treba da ispunjavaju radnici navedeni za radna mjesta pod 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7) i 8) utvrđeni su Pravilnikom o radu JU Četvrta gimnazija Ilidža na osnovu Nastavnog plana i programa za gimnazije, Godišnjeg programa rada Škole i Pedagoških standarda i normativa za srednje obrazovanje u Kantonu Sarajevo. Pored općih uslova za zasnivanje radnog odnosa utvrđenih Zakonom o radu Federacije BiH, kandidati treba da ispunjavaju i posebne uslove utvrđene Zakonom o srednjem obrazovanju Kantona Sarajevo (“Službene novine Kantona Sarajevo” broj: 23/17, 30/19), Pedagoškim standardima i normativima za srednje obrazovanje u Kantonu Sarajevo i Pravilnikom o radu JU Četvrta gimnazija Ilidža, i to:
- za radna mjesta pod 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7) i 8) - završen odgovarajući fakultet, VII stepen stručne spreme odgovarajućeg smjera i zvanja, odnosno najmanje drugi ciklus bolonjskog visokog obrazovanja odgovarajućeg smjera i zvanja sa prethodno završenim prvim ciklusom odgovarajućeg smjera i zvanja;
b) Uslovi koje treba da ispunjava radnik za radno mjesto pod 9) utvrđeni su Pravilnikom o radu JU Četvrta gimnazija Ilidža i Pedagoškim standardima i normativima za srednje obrazovanje u Kantonu Sarajevo - VII stepen/VSS najmanje II ili III ciklus bolonjskog visokoobrazovnog procesa sa završenim prvim ciklusom u istom stručnom zvanju fakultet odgovarajućeg smjera i zvanja.
c) Uslovi koje treba da ispunjava radnik za radno mjesto pod 10) i 11) utvrđeni su Pravilnikom o radu JU Četvrta gimnazija Ilidža i Pedagoškim standardima i normativima za srednje obrazovanje u Kantonu Sarajevo – završena osnovna škola.
 4. PREDNOST U PRIJEMU U RADNI ODNOS PO POSEBNIM USLOVIMA
Nakon bodovanja na osnovu općih i posebnih kriterija, te nakon provedene kompletne procedure uključujući i intervju, na ukupan broj prethodno ostvarenih bodova u zavisnosti o pripadnosti boračkoj populaciji (branioci i članovi njihovih porodica) dodaju se i dodatni bodovi na način propisan članom 16. Pravilnika sa kriterijima za prijem radnika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao javnim ustanovama čiji je osnivač  Kanton Sarajevo (''Službene novine Kantona Sarajevo'' broj: 29/21), Pravilnika o izmjenama i dopuni Pravilnika sa kriterijima za prijem radnika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao javnim ustanovama čiji je osnivač  Kanton Sarajevo (“Službene novine Kantona Sarajevo” broj: 31/21),  (udaljem tekstu: Pravilnik).
 Pravo na dodatne bodove ostvaruju branioci i članovi njihovih porodica pod sljedećim uslovima:
a) da imaju prijavljeno prebivalište/boravište u Kantonu Sarajevo i
b) da se nalaze na evidenciji JU „Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo" ili su zaposleni na određeno vrijeme, što se dokazuje uvjerenjem/potvrdom iz člana 18. stav (2) tačka f) Pravilnika ili da su zaposleni sa nižom stručnom spremom od one koju posjeduju
c) dodatni bodovi se računaju u skladu sa Instrukcijom o bližoj primjeni kriterija vrednovanja prema Uredbi o jedinstvenim kriterijima i pravilima za zapošljavanje branilaca i članova njihovih porodica u institucijama u Kantonu Sarajevo, Gradu Sarajevo i općinama u Kantonu Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“, broj: 38/20) i Instrukcijom o izmjeni i dopunama instrukcije o bližoj primjeni kriterija vrednovanja prema uredbi o jedinstvenim kriterijima i pravilima za zapošljavanje branilaca i članova njihovih porodica u institucujama u Kantonu Sarajevo, Gradu Sarajevo i općinama u Kantonu Sarajevo. (''Službene novine Kantona Sarajevo'' broj: 38/20 i 28/21).
 5. MJESTO OBAVLJANJA RADA I RADNO VRIJEME
Mjesto obavljanja rada radnika je u zgradi Škole na adresi  Mala aleja br. 69 u Ilidži, te po potrebi izvan prostorija poslodavca u skladu sa općim i podzakonskim aktima resornog Ministarstva, Kolektivnim ugovorom za djelatnost srednjeg obrazovanja u Kantonu Sarajevo, Pravilnikom o radu Škole i Pedagoškim standardima i normativima za srednje obrazovanje u Kantonu Sarajevo prema opisu poslova neophodnih za odvijanje procesa rada Škole.
 
Radno vrijeme radnika navedenih pod 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7) i 8)  se ostvaruje zavisno od rasporeda časova u školskoj 2021/2022. godini i traje u dužini radnog vremena utvrđenog prijavom na PIO/MIO, Kolektivnim ugovorom, Pravilnikom o radu škole i ugovorom o radu radnika.
Radno vrijeme radnika navedenih pod 9), 10) i 11) je osam sati dnevno.
 6. IZNOS OSNOVNE PLAĆE
Osnovna plaća radnika čini vrijednost koeficijenta složenosti poslova utvrđenog Kolektivnim ugovorom (u skladu sa stečenim zvanjem) umnožen sa utvrđenom osnovicom za plaću.
Osnovna plaća radnika navedenih pod 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7), 8) i 9)  iznosi 1165,50 KM, 1197,00 KM, 1228,50 KM ili 1291,50 KM (zavisi od stečenog zvanja radnika).
Osnovna plaća radnika navedenih pod 10) i 11) iznosi 645,75 KM.
 7. ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVE
Javni konkurs ostaje otvoren 10 dana od dana objave Obavještenja o raspisanom javnom konkursu   u dnevnom listu „Oslobođenje“, koji je objavljen dana 16.08.2021. godine.
Krajnji rok za prijavu na javni konkurs je 26.08.2021. godine.
 
Obavještenje o raspisanom Javnom konkursu je objavljeno u dnevnim novinama ''Oslobođenje'' dana 16.08.2021. godine, a kompletan tekst konkursa je objavljen na službenoj internet stranici Javne ustanove Četvrta gimnazija Ilidža naznačenoj u tč. 1. ovog konkursa i putem službenog maila škole dostavljen Ministarstvu za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo i JU „Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo“ radi objavljivanja na njihovim službenim internet stranicama uz naznaku isteka roka za prijavu na ovaj konkurs i ostat će objavljen na službenoj internet stranici škole u čitavom periodu roka prijave.
 8. TELEFON KONTAKT OSOBE ZADUŽENE ZA DAVANJE DODATNIH OBAVJEŠTENJA
Telefon kontakt osobe zadužene za davanje dodatnih obavještenja je 033/408-651, 033/636-704.
 9. ADRESA NA KOJU SE PRIJAVE PODNOSE I NAČIN PREDAJE DOKUMENTACIJE
Prijavu sa dokazima o ispunjavanju uslova Javnog konkursa dostaviti putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu: Javna ustanova Četvrta gimnazija Ilidža, ulica Mala aleja br. 69, 71210 Ilidža, sa naznakom  ''Prijava na Javni konkurs na poziciju (navesti poziciju/e za koju/e je  raspisan javni konkurs)'' NE OTVARAJ-OTVARA KOMISIJA'' ili predati lično na protokol  Škole svakim radnim danom od 10,00 do 13,00 sati.
Nepotpune, neblagovremene i neuredne prijave neće se uzeti u razmatranje.
 10. DOKUMENTACIJA KOJA SE PODNOSI UZ PRIJAVU
Kandidati su dužni dostaviti:
10.1. OBAVEZNA DOKUMENTACIJA (kopije ili ovjerene kopije)
a) svojeručno potpisana pisana prijava na konkurs s kratkom biografijom, kontakt podacima kandidata (adresa, broj telefona, e-mail adresa), tačnom naznakom na koju poziciju se konkuriše i tačno navedenom dokumentacijom koja se prilaže uz prijavu na konkurs;
b) diploma/svjedodžba o stečenoj stručnoj spremi ili akademskom zvanju;
c) izvod iz matične knjige rođenih;
d) uvjerenje o državljanstvu (ne starije od šest mjeseci);
e) saglasnost da se obavijesti iz člana 23. stav (1) Pavilnika i preliminarne odluke iz člana 25. st. (2) Pravilnika dostavljaju elektronskom poštom na adresu koju je kandidat naveo u prijavi na javni konkurs;
f) i druge dokaze o ispunjavanju uslova za to radno mjesto, a koji su navedeni u javnom konkursu.
 
10.2. DODATNA DOKUMENTACIJA (kopije ili ovjerene kopije)
a) uvjerenje/potvrda o radnom stažu i uvjerenje sa šifrom zanimanja koje izdaje fond za penzijsko-invalidsko osiguranje;
b) uvjerenje/potvrda poslodavca o vremenu provedenom na stručnom osposobljavanju u ustanovi;
c) potvrda o ostvarenom radnom stažu kod poslodavca kod kojeg je kandidat radio sa tačno naznačenim poslovima i radnim zadacima koje je kandidat obavljao;
d) uvjerenje o položenom stručnom ispitu;
e) potvrda o vremenu provedenom na evidenciji službe za zapošljavanje (ne starija od tri mjeseca);
f) potvrda da se kandidat nalazi na evidenciji Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo  ili da je u radnom odnosu na određeno vrijeme (član 16. stav (3) tačka b) Pravilnika);
g) uvjerenje nadležnog organa kojim se potvrđuje neratni invaliditet;
h) rješenje o sticanju posebnog stručnog zvanja koje izdato u skladu sa Pravilnikom o ocjenjivanju, napredovanju i stjecanju stručnih zvanja odgajatelja, profesora/nastavnika i stručnih saradnika u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama i domovima učenika;
i) rješenje o ocjeni o radu koje je izdato u skladu sa Pravilnikom o ocjenjivanju, napredovanju i stjecanju stručnih zvanja odgajatelja, profesora/nastavnika i stručnih saradnika u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama i domovima učenika;
j) potvrda o posebnom priznaju UNSA;
k) uvjerenje/rješenje nadležnih organa o pripadnosti boračkoj populaciji i to:
- uvjerenje o statusu djeteta šehida-poginulog borca i nestalog branioca;
- rješenje o priznatom pravu na porodičnu invalidninu za suprugu šehida-poginulog, umrlog i nestalog branioca i uvjerenje o učešću u oružanim snagama za šehida/poginulog, umrlog i nestalog branioca, rješenje o priznatom svojstvu ratnog vojnog invalida;
- dokaz o bračnoj zajednici sa ratnim vojnim invalidom;
- rješenje o priznatom pravu na mjesečno novčano primanje dobitniku priznanja;
- uvjerenje o učešću u oružanim snagama;
- uvjerenje o statusu djeteta ratnog vojnog invalida;
- rješenje o priznatom pravu na invalidninu ili mjesečni novčani dodatak ili uvjerenje o učešću u oružanim snagama koje izdaje općinska služba za boračko-invalidsku zaštitu odnosno grupa za pitanja evidencije iz oblasti vojne obaveze prema mjestu prebivališta;
l) dokaz da je kandidat autor/koautor udžbenika koji je u upotrebi u Kantonu Sarajevo
m) uvjerenje/potvrdu o neprekidnom prebivalištu na području Kantona Sarajevo u posljednja 24 mjeseca (ne starije od šest mjeseci).
 
Prijava kandidata koji nije dostavio dodatnu dokumentaciju će se smatrati urednom, a kandidati će se bodovati samo po osnovu onih kriterija za koje su dostavili urednu i validnu dokumentaciju.
Dokumentacija koju kandidat dostavlja uz prijavu na konkurs mogu biti kopije uz obavezu da kandidat koji je primljen po konkursu dostavi originalnu dokumentaciju ili ovjerene kopije dokumentacije, najkasnije pet dana po dobijanju konačne  Odluke o izboru radnika.
 
 NAPOMENA
Sa kandidatima koji ispunjavaju uslove navedene u Javnom konkursu bit će obavljena provjera radnih i stručnih sposobnosti, o čemu će kandidati biti blagovremeno obaviješteni u skladu i na način naveden u članu 23. Pravilnika.
U prijavi naznačiti adresu prebivališta, broj telefona i e-mail adresu radi komunikacije koja će se obavljati elektronskim putem.
Kandidati iz člana 22. st. (4) i (5) Pravilnika će na način naveden u članu 23. Pravilnika biti obaviješteni o mjestu i vremenu provjere radnih i stručnih sposobnosti, a ukoliko bez opravdanja ne pristupe istoj izgubit će pravo daljnjeg učešća u konkursnoj proceduri.
Izabranom kandidatu se dostavlja preliminarna odluka o prijemu u radni odnos u skladu sa članom 25. stav (2) Pravilnika.
Kriteriji, procedure, uslovi, način bodovanja i izbor kandidata po ovom javnom konkursu regulisani su Pravilnikom sa kriterijima za prijem radnika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao javnim ustanovama čiji je osnivač Kanton Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“ broj: 29/21) i Pravilnika o izmjenama i dopuni Pravilnika sa kriterijima za prijem radnika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao javnim ustanovama čiji je osnivač  Kanton Sarajevo (“Službene novine Kantona Sarajevo” broj: 31/21).
 
Nakon konačnosti Odluke iz člana 25. stav (5), odnosno iz člana 26. stav (6) Pravilnika, izabrani kandidati dužni su dostaviti ljekarsko uvjerenje nadležne zdravstvene ustanove koje nije starije od šest mjeseci, kao i drugu dokumentaciju u skladu sa zakonom i internim aktima ustanove (originale ili kopije ovjerene od strane nadležne općinske službe dokumentacije dostavljene u konkursnoj proceduri), nakon čega direktor zaključuje ugovor o radu sa izabranim kandidatom.
 
Priloženi dokumenti, nakon okončanja konkursne procedure, mogu se na lični zahtjev preuzeti putem protokola Škole svakim radnim danom od 10,00 do 12,00 sati u roku od 15 (petnaest) dana od dana okončanja konkursne procedure.

Rok