Skip to main content
Please wait...

Javni konkurs za prijem radnika za popunu upražnjenih radnih mjesta u školskoj 2022/2023. godini u JU Treća osnovna škola Ilidža

(31, May 2022)

Na osnovu Člana 6. Pravilnika sa kriterijima za prijem radnika u radni odnos u osnovnim školama kao javnim ustanovama na području Kantona Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“,broj: 12/22), Odluke Školskog odbora JU „Treća osnovna škola“ Ilidža, broj: 01-1-277-3/22 od 27.05.2022. godine, te Saglasnosti Ministarstva za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo za raspisivanje javnog konkursa, broj: 11-11-30-17160-3/22 od 20.05.2022.godine i Saglasnosti Ministarstva za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo, broj: 11-03-02-34-5217-24-1/22 od 23.05.2022.godine,
raspisuje
JAVNI KONKURS
za prijem radnika za popunu upražnjenih radnih mjesta
Naziv, sjedište i internet stranica škole:
JU „Treća osnovna škola“ Ilidža
Ul. Nasihe Kapidžić Hadžić 1.
71210 Ilidžawww.trecaosnovna.edu.ba
Naziv radnih mjesta:
a) na neodređeno vrijeme od 01.09.2022. godine, uz obavezan probni rad u trajanju od 6 mjeseci, za:
1. Nastavnik biologije....1 izvršilac, 20 časova sedmično
2. Nastavnik razredne nastave....1 izvršilac, puna nastavna norma
3. Spremačica....1 izvršilac, puno radno vrijeme (40 sati sedmično)
b) na određeno vrijeme od 01.09.2022.godine do 31.08.2023.godine, za:
1. Nastavnik bosanskog jezika i književnosti, hrvatskog jezika i književnosti, srpskog jezika i književnosti....1 izvršilac, 13 časova sedmično
2. Nastavnik njemačkog jezika....1 izvršilac, 8 časova sedmično
3. Nastavnik matematike....1 izvršilac, 8 časova sedmično
4. Nastavnik historije/povijesti....1 izvršilac, 13 časova sedmično
5. Nastavnik informatike....1 izvršilac, 18 časova sedmično
6. Nastavnik tehničke kulture....1 izvršilac, 12 časova sedmično
7. Nastavnik razredne nastave....1 izvršilac, puna nastavna norma
c) na određeno vrijeme od 01.09.2022.godine do povratka radnika s funkcije direktora škole, a najkasnije do 31.08.2023.godine, za:
1. Nastavnik tjelesnog i zdravstvenog odgoja....1 izvršilac, 21 čas sedmično
d) na neodređeno vrijeme od 01.09.2022.godine, uz obavezu probnog rada u trajanju od šest mjeseci, za:
1. Psiholog....1 izvršilac, 30 sati sedmično
2. Socijalni radnik....1 izvršilac, 20 sati sedmično
Opis poslova i potrebni uslovi za vršenje poslova prema Pravilniku o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta JU „Treća osnovna škola“ Ilidža
1. Opis poslova za radna mjesta navedena pod r.br. a) 1. i 2., b) 1., 2., 3., 4., 5., 6. i 7. i c) 1. :
a) Neposredni odgojno-obrazovni rad
- neposredni odgojno-obrazovni rad (redovna nastava u skladu s Nastavnim planom i programom);
- pregled pismenih zadataka i programom predviđenih kontrolnih i grafičkih radova;
- ostali oblici neposrednog odgojno-obrazovnog rada (razredništvo, dopunska, dodatna; fakultativna nastava, slobodne aktivnosti, terenska/inovativna nastava)
- pripremanje za neposredno odgojno-obrazovni rad;
b) Ostali poslovi:
- stručno usavršavanje;
- rad u stručnim organima;
- saradnja s roditeljima;
- rad na pedagoškoj dokumentaciji;
- rad na pedagoškoj elektronskoj dokumentaciji;
- dežurstvo;
- konsultacije s učenicima (ukoliko se realiziraju u posebnom terminu van redovne nastave);
- vođenje stručnog aktiva;
- rad u komisiji koju imenuju stručni organi škole;
- rad u komisiji koju imenuje Školski odbor;
- priprema za izvođenje terenske nastave;
- posjete kulturnim i javnim ustanovama kao i kulturno-historijskim spomenicima;
- ostali poslovi po nalogu direktora.
2.Opis poslova za radno mjesto navedeno pod r.br. a) 3.
- čišćenje svih školskih prostorija;
- čišćenje školskog dvorišta;
- vođenje obavezne evidencije o čišćenju sanitarnih čvorova;
- kurirski poslovi;
- dežurstvo u školi
- drugi poslovi po nalogu direktora i sekretara škole
3.Opis poslova za radno mjesto navedeno pod r.br. d) 1.
- Prikupljane podataka/informacija o učeniku sa teškoćama potrebnih za planiranje i osiguranje stručne podrške učeniku - (anamnestički podaci)
- Opservacija i procjena psihofizičkih, funkcionalnih sposobnosti učenika sa teškoćama i njegovih potreba kroz opserviranje dinamike u odjeljenju, razgovore sa roditeljima, nastavnicima i komunikaciju sa učenikom sa teškoćama
- Identifikacija potrebnog nivoa i vrste podrške učeniku sa teškoćama i praćenje psihofizičkog razvoja učenika sa teškoćama na osnovu psihološkog testiranja, instrumentarija
- Individualni i grupni rad psihologa sa učenikom/učenicima
- Učešće u procesu tranzicije vrtić - škola, razredna - predmetna nastava, osnovna-srednja škola
- Vođenje evidencije o učeniku s teškoćama u skladu sa Pravilnikom o inkluzivnom obrazovanju.
- Pisanje dnevnih priprema za rad i priprema materijala
- Pisanje mjesečnih izvještaja i vođenje evidencije o broju invidivalnih/grupnih tretmana
- Pisanje izvještaja o individualnom radu sa svakim djetetom na kraju polugodišta i praćenje napretka učeničkih sposobnosti.
- Izrada i realizacij a edukacijsko-rehabilitacijskog programa/tretmana
- Učešće u kreiranju i realizaciji Individualno-edukacijskog i Individualno-prilagođenog programa IEP/IPP, prema nivou podrške
- Evaluacija IEP i IPP na kraju polugodišta i školske godine.
- Redovna komunikacija, savjetovanje, razmjena informacija i saradnja sa roditeljima učenika sa teškoćama
- Redovna komunikacija, savjetovanje, razmjena informacija i saradnja sa stručnom službom škole, asistentima, nastavnicima kao i članovima Mobilnog stručnog tima za pružanje podrške inkluzivnom obrazovanju
- Savjetovanje nastavnika o postupku prilagodbe sadržaja, metoda i okruženja potrebama interesima učenika
- Učešće na sastancima školskih timova, odjeljenskih i nastavničkih vijeća
- Mjesečno izvještavanje direktora škole, supervizorica procesa rada Mobilnog stručnog tima za pružanje podrške inkluzivnom obrazovanju
- Kontinuirano realizira edukacije nastavnika iz oblasti pružanja podrške i rada sa djecom s teškoćama
- Redovno stručno usavršavanje
4.Opis poslova za radno mjesto navedeno pod r.br. d) 2.
- koncepcijsko-programski zadaci;
- programiranje, ostvarivanje i analiza socijalnog rada;
- rad u timu sa pedagoško-psihološkom službom i razrednicima;
- saradnja sa porodicom, starateljima u školi i na terenu;
- saradnja sa institucijama: sa centrom za socijalni rad, sa komisijom za kategorizaciju....;
- vođenje socijalnog kartona učenika u okviru pedagoškog kartona;
- praćenje provedbe Smjernica za postupanje u slučajevima nasilja nad djecom u BiH
- ostali poslovi po nalogu direktora, stručnih organa i oragana upravljanja
Uslovi za vršenje poslova:
1.Uslovi za vršenje poslova za radna mjesta navedena pod red.br.: a) 2., b) 1., 2., i 7. i c) 1. su:
-Visoka stručna sprema- VII stepen ili završen II ili III ciklus bolonjskog visokoobrazovnog procesa na nastavničkom fakultetu za profil stručne spreme propisan u Nastavnom planu i programu.
2.Uslovi za vršenje poslova za radna mjesta navedena pod red.br.: a) 1., b) 3., 4., 5. i 6. su:
-Visoka stručna sprema- VII stepen ili završen II ili III ciklus bolonjskog visokoobrazovnog procesa na nastavničkom fakultetu ili drugom fakultetu sa položenom pedagoško-psihološkom grupom predmeta za profil stručne spreme propisan u Nastavnom planu i programu
Napomena: Osim kandidata koji ispunjavaju gore navedene uslove za vršenje poslova na navedenim radnim mjestima, a koji su utvrđeni Pravilnikom o organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u JU „Treća osnovna škola“ Ilidža, shodno stavu (1) Člana 121. Zakona o osnovnom odgoju i obrazovanju („Službene novine Kantona Sarajevo“, broj: 23/17, 33/17, 30/19, 34/20 i 33/21), utvrđeno je da „ radni odnos mogu zasnovati i lica koja su završila prvi ciklus bolonjskog visokoobrazovnog procesa do kraja 2020./2021. školske godine kao i lica koja su stekla VI stepen stručne spreme, po predbolonjskom sistemu studiranja, kako je to utvrđeno stavom (3) navedenog člana.
3.Uslovi za vršenje poslova za radno mjesto navedeno pod r.br. a) 3.
-Završena osnovna ili srednja škola
4.Uslovi za vršenje poslova pod r.br. d) 1.
-Diplomorani Psiholog
-Magistar psihologije
-VII stepen stručne spreme ili završen I ili II ciklus Bolonjskog sistema studiranja, sa položenim stručnim ispitom, stručni profil sa navedenim zvanjem mora imati minimalno 300 ECTS bodova
5.Uslovi za vršenje poslova pod r.br. d) 2.
-Visoka stručna sprema-VII stepen ili završen drugi stepen bolonjskog ciklusa za profil socijalnog radnika.
Dodatno bodovanje po osnovu dopunskih prava boraca
Nakon izvršenog bodovanja na osnovu općih i posebnih kriterija za bodovanje utvrđenih Pravilnikom, na ukupan broj prethodno ostvarenih bodova, u zavisnosti od pripadnosti boračkoj populaciji (borci-branitelji Bosne i Hercegovine i članovi njihovih porodica), dodaju se dodatni bodovi kako je to propisano Uredbom o jedinstvenim kriterijima i pravilima za zapošljavanje branilaca i članova njihovih porodica u institucijama u Kantonu Sarajevo, Gradu Sarajevo i općinama u Kantonu Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“, broj: 37/20 i 27/21), odnosno Instrukcijom o bližoj primjeni kriterija vrednovanja prema uredbi o jedinstvenim kriterijima i pravilnima za zapošljavanje branilaca i članova njihovih porodica u institucijama u Kantonu Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“, broj: 38/20 i 28/21).
Pravo na dodatne bodove ostvaruju branioci i članovi njihovih porodica pod sljedećim uslovima:
a) da imaju neprekidno prebivalište u Kantonu Sarajevo u posljednja 24 mjeseca (dokaz: uvjerenje/potvrda o neprekidnom prebivalištu na području Kantona Sarajevo u posljednja 24 mjeseca) i
b) da se u momentu podnošenja prijave na Javni konkurs nalaze na evidenciji JU „Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo" (dokaz: uvjerenje JU „Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo“), ili su zaposleni na određeno vrijeme, ili da su zaposleni sa nižom stručnom spremom od one koju posjeduju (dokaz: uvjerenje/potvrda poslodavca).
Mjesto obavljanja rada
Mjesto obavljanja rada za sva radna mjesta navedena u Javnom konkursu je na adresi JU „Treća osnovna škola“ Ilidža, Nasihe Kapidžić Hadžić 1. Ilidža.
Radno vrijeme
Radno vrijeme radnika koji obavljaju poslove radnih mjesta navedenih u Javnom konkursu utvrđuje se ugovorom o radu radnika.
Osnovna plaća
Osnovna plaća za obavljanje poslova u punom sedmičnom radnom vremenu na radnim mjestima navedenim u Javnom konkursu je:
Osnovna plaća za Visoku stručnu spremu, odnosno završen I, II ili III ciklus visokoobrazovnog bolonjskog procesa iznosi 1.221,00 KM.
Osnovna plaća za Višu stručnu spremu iznosi 1.122,00 KM.
Osnovna plaća za radno mjesto spremačice iznosi 676,50 KM
Rok za podnošenje prijave
Obavještenje o raspisanom konkursu je objavljeno 31.05.2022.godine u dnevnim novinama „Oslobođenje“. Konkurs ostaje otvoren 10 dana od dana njegovog objavljivanja, a krajnji rok za prijavu na javni konkurs je 10.06.2022. godine.
Kontakt telefon osobe zadužene za davanje dodatnih obavještenja je: 033 638-473.
Adresa na koju se prijave podnose i način predaje dokumentacije
Prijave sa dokazima o ispunjavanju uslova za konkurs dostaviti lično na protokol škole ili putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu:
JU „Treća osnovna škola“ Ilidža, Nasihe Kapidžić Hadžić 1. 71210 Ilidža – Komisiji, – „Prijava na javni konkurs na poziciju (navesti ime i prezime kandidata, adresu i poziciju/e za koju/e je raspisan javni konkurs) NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA“.
Nepotpune, neblagovremene i neuredne prijave, neće se uzeti u razmatranje.
Molimo kandidate da dokumentaciju dostavljaju u fotokopijama jer se, nakon okončanja javnog konkursa, ista neće vraćati na njihovu adresu. Dokumentacija prijavljenih kandidata koji nisu izabrani po ovom konkursu vraća se na lični zahtjev predat na protokolu škole u roku od mjesec dana od okončanja konkursne procedure.
Dokumentacija koja se podnosi uz prijavu:
1. Obavezna dokumentacija (kopije ili ovjerene kopije)
a) svojeručno potpisana pisana prijava na konkurs s kratkom biografijom, kontakt podacima kandidata (adresa, broj telefona, e-mail adresa), tačnom naznakom na koju poziciju se konkuriše i tačno navedenom dokumentacijom koja se prilaže uz prijavu na konkurs;
b) diploma/uvjerenje/svjedodžba o stečenoj stručnoj spremi;
c) izvod iz matične knjige rođenih;
d) uvjerenje o državljanstvu Bosne i Hercegovine (ne starije od šest mjeseci);
e) svojeručno potpisana saglasnost o dostavljanju preliminarne odluke iz člana 19. Pavilnika, elektronskom poštom na adresu koju je kandidat naveo u prijavi na javni konkurs;
f) i drugi dokazi o ispunjavanju uslova za to radno mjesto, a koji su navedeni u Javnom konkursu.
2. Dodatna dokumentacija (kopije ili ovjerene kopije)
a) uvjerenje sa šifrom zanimanja koje izdaje fond za penzijsko-invalidsko osiguranje;
b) uvjerenje/potvrda poslodavca o vremenu provedenom na stručnom osposobljavanju u ustanovi;
c) uvjerenje/potvrda poslodavca o vremenu provedenom na poslovima nastavnika u produženom boravku i cjelodnevnom boravku redovne osnovne škole i poslovima asistenta u ustanovi;
d) uvjerenje o položenom stručnom ispitu;
e) uvjerenje/potvrda o vremenu provedenom na evidenciji službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo (ne starije od tri mjeseca);
f) rješenje o sticanju posebnog stručnog zvanja koje je izdato u skladu sa Pravilnikom o ocjenjivanju, napredovanju i stjecanju stručnih zvanja odgajatelja, profesora/nastavnika i stručnih saradnika u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama i domovima učenika, odnosno propisom koji se primjenjuje na teritoriji Bosne i Hercegovine, kojim je stečeno zvanje na osnovu istih kriterija i u istoj proceduri kao u navedenom pravilniku
g) diploma/uvjerenje o stečenom akademskom zvanju
h) potvrda o posebnom priznaju UNSA;
i) uvjerenje/rješenje nadležnih organa o pripadnosti boračkoj populaciji i to:
1.uvjerenje o statusu djeteta šehida-poginulog borca i nestalog branioca;
2.rješenje o priznatom pravu na porodičnu invalidninu za suprugu šehida-poginulog, umrlog i nestalog branioca i uvjerenje o učešću u oružanim snagama za šehida/poginulog, umrlog i nestalog branioca, rješenje o priznatom svojstvu ratnog vojnog invalida;
3.dokaz o bračnoj zajednici sa ratnim vojnim invalidom;
4.rješenje o priznatom pravu na mjesečno novčano primanje dobitniku priznanja;
5.uvjerenje o učešću u oružanim snagama;
6.uvjerenje o statusu djeteta ratnog vojnog invalida;
7.rješenje o priznatom pravu na invalidninu ili mjesečni novčani dodatak ili uvjerenje o učešću u oružanim snagama koje izdaje općinska služba za boračko-invalidsku zaštitu odnosno grupa za pitanja evidencije iz oblasti vojne obaveze prema mjestu prebivališta (ne starije od šest mjeseci)
j) uvjerenje/potvrdu o neprekidnom prebivalištu na području Kantona Sarajevo u posljednja 24 mjeseca (ne starije od šest mjeseci).
Prijava kandidata koji nije dostavio dodatnu dokumentaciju će se smatrati urednom, a prijavljeni kandidati će se bodovati samo po osnovu onih kriterija za koje je dostavio urednu i validnu dokumentaciju.
Dokumentacija koju kandidat dostavlja uz prijavu na konkurs mogu biti kopije, uz obavezu da kandidat koji je primljen po konkursu dostavi originalnu dokumentaciju ili ovjerene kopije dokumentacije, najkasnije pet dana po dobijanju Odluke o izboru radnika.