Skip to main content
Please wait...

Konkurs za prijem radnika na upražnjena radna mjesta na određeno vrijeme u školskoj 2021/2022. godini u Osnovna muzička škola Ilidža

(31, Jul 2021)

Na osnovu člana 94., a u vezi sa članom 88. Zakona o osnovnom odgoju i obrazovanju („Službene novine Kantona Sarajevo“, broj: 23/17, 33/17, 30/19 i 34/20), člana 7. i 9. Pravilnika o radu JU Osnovna muzička škola Ilidža, člana 71. Pravila JU Osnovna muzička škola Ilidža, člana 4. Pravilnika s kriterijima za prijem radnika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao javnim ustanovama čiji je osnivač Kanton Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo, broj: 29/21), odluke Školskog odbora JU OŠ broj: 01-766/21 od 26.7.2021.godine, saglasnosti ministrice za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo broj: 11-30-26246-1 od 19.7.2021.godine za pozicije u JU Osnovna muzička škola Ilidža raspisuje se:
KONKURS
za prijem radnika na upražnjena radna mjesta na određeno vrijeme u školskoj 2021/2022. godini
NAZIV, SJEDIŠTE I INTERNET STRANICA USTANOVE
JU Osnovna muzička škola Ilidža
Ulica Josipa Slavenskog 24, 71210 Ilidžawww.muzickail.edu.ba
NAZIV RADNIH MJESTA
a) Na određeno vrijeme od okončanja konkursne procedure do 31.08.2022.godine za:
1. Nastavnik gitare ... 1 izvršilac, puna nastavna norma
2. Nastavnik gitare ... 1 izvršilac, puna nastavna norma
3. Nastavnik gitare ... 1 izvršilac, puna nastavna norma
4. Nastavnik gitare ... 1 izvršilac, puna nastavna norma
5. Nastavnik klavira ...1 izvršilac, puna nastavna norma
6. Nastavnik klavira ...1 izvršilac, pola nastavne norme
7. Nastavnik harmonike ... 1 izvršilac, puna nastavna norma
8. Nastavnik harmonike ... 1 izvršilac, puna nastavna norma
9. Nastavnik harmonike ... 1 izvršilac, pola nastavne norme
10. Nastavnik korepetitor ... 1 izvršilac, puna nastavna norma
11. Nastavnik korepetitor ... 1 izvršilac, puna nastavna norma
12. Spremačica ... 1 izvršilac, puno radno vrijeme (40 sati sedmično)
13. Spremačica ... 1 izvršilac, puno radno vrijeme (40 sati sedmično)
b) Na određeno vrijeme od okončanja konkursne procedure do povratka radnika s funkcije direktora škole, a najkasnije do 31.08.2022.godine za:
1. Nastavnik gitare ... 1 izvršilac, puna nastavna norma
OPIS POSLOVA I POTREBNI USLOVI KOJIM SE REGULIŠE SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA
OPIS POSLOVA
Poslovi radnih mjesta radnika navedenih pod a) i b) obavljaju se na osnovu Nastavnog plana i programa za osnovnu muzičku i osnovnu baletsku školu, Godišnjeg programa rada škole Pedagoških standarda i općih normativa za osnovni odgoj i obrazovanje i normativa radnog prostora, opreme, nastavnih sredstava i učila po predmetima za osnovnu školu i Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u JU Osnovna muzička škola Ilidža.
Radnici navedeni pod a) od rednog broja 1. do 11. i radnog mjesta navedenog pod b) 1. obavljaju poslove utvrđene Pedagoškim standardima i općim normativima za osnovni odgoj i obrazovanje i normativima radnog prostora, opreme, nastavnih sredstava i učila po predmetima za osnovnu školu kao što su:
- neposredni odgojno-obrazovni rad (redovna nastava prema Nastavnom planu i programu),
- ostali oblici neposrednog odgojno-obrazovnog rada (razredništvo, koncertna aktivnost, dopunska, dodatna, fakultativna nastava, slobodne aktivnosti)
- pripremanje za neposredno odgojno-obrazovni rad,
- ostali poslovi:
- stručno usavršavanje,
- rad u stručnim organima,
- saradnja s roditeljima,
- rad na pedagoškoj dokumentaciji,
- rad na pedagoškoj elektronskoj dokumentaciji,
- dežurstvo,
- konsultacije s učenicima (ukoliko se realiziraju u posebnom terminu van redovne nastave),
- vođenje stručnog aktiva,
- rad u komisiji koju imenuju stručni organi škole,
- rad u komisiji koju imenuje Školski odbor,
- ostali poslovi po nalogu direktora.
Radnici navedeni pod a) pod rednim brojevima 12. i 13. obavljaju poslove utvrđene Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u JU Osnovna muzička škola Ilidža kao što su:
- čišćenje školskih prostorija (hodnika, stubišta, učionica, kancelarija i drugih prostorija, prozora, vrata, namještaja, zidnih obloga i mokrih čvorova),
- čišćenje dvorišta od otpadnog materijala i snijega,
- dezinfekcija sanitarija, radnih prostorija i namještaja,
- kurirski poslovi,
- obavlja i druge poslove po nalogu direktora i sekretara škole.
POTREBNI USLOVI KOJIM SE REGULIŠE SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA
Uslovi za radna mjesta navedena pod a) redni brojevi 1., 2., 3. i 4. i b) 1. su:
-Muzička akademija- Akademski muzičar profesor gitare- VII stepen po starom sistemu ili druge visokoškolske umjetničke muzičke institucije sa odgovarajućim odsjecima
-Muzička akademija, odsjek za gudačke instrumente i gitaru - Bakalaureat/Bachelor muzičkih umjetnosti, smjer gitara, najmanje u četverogodišnjem trajanju, 240 ECTS (po Bolonjskom procesu)
-Muzička akademija, odsjek za gudačke instrumente i gitaru - Magistar muzičkih umjetnosti, smjer gitara, 300 ECTS (po Bolonjskom procesu)
- Lica sa završenim I ciklusom bolonjskog visokoobrazovnog procesa i višom i srednjom stručnom spremom, koja su 16.06.2017. zatečena na poslovima nastavnika u radnopravnom statusu na neodređeno vrijeme, mogu nastaviti rad na tim poslovima.
- Lica sa završenim I ciklusom bolonjskog visokoobrazovnog procesa i višom i srednjom stručnom spremom, koja su na dan 16.06.2017. ispunjavali uslove stručne spreme za zasnivanje radnog odnosa u školama na poslovima nastavnika, do 01.09.2021. godine mogu konkurisati za prijem u škole i biti primljeni na te poslove.
- Položen stručni ispit ili status pripravnika.
Uslovi za radno mjesto navedeno pod a) redni broj 5. i 6. su:
- Muzička akademija- Akademski muzičar -pijanist- profesor VII stepen po starom sistemu ili druge visokoškolske umjetničke muzičke institucije sa odgovarajućim odsjecima
- Muzička akademija, odsjek za klavir, udaraljke, harfu i srodne instrumente- Bakalaureat/Bachelor muzičkih umjetnosti, smjer klavir, najmanje u četverogodišnjem trajanju, 240 ECTS (po Bolonjskom procesu)
- Muzička akademija, odsjek za klavir, udaraljke, harfu i srodne instrumente- Magistar muzičkih umjetnosti, smjer klavir, 300 ECTS (po Bolonjskom procesu)
-Lica sa završenim I ciklusom bolonjskog visokoobrazovnog procesa i višom i srednjom stručnom spremom, koja su 16.06.2017. zatečena na poslovima nastavnika u radnopravnom statusu na neodređeno vrijeme, mogu nastaviti rad na tim poslovima.
-Lica sa završenim I ciklusom bolonjskog visokoobrazovnog procesa i višom i srednjom stručnom spremom, koja su na dan 16.06.2017. ispunjavali uslove stručne spreme za zasnivanje radnog odnosa u školama na poslovima nastavnika, do 01.09.2021. godine mogu konkurisati za prijem u škole i biti primljeni na te poslove.
Položen stručni ispit ili status pripravnika.
Uslovi za radno mjesto navedeno pod a) redni broj 7., 8. i 9. su:
- Muzička akademija- Akademski muzičar - profesor harmonike VII stepen po starom sistemu ili druge visokoškolske umjetničke muzičke institucije sa odgovarajućim odsjecima
- Muzička akademija, odsjek za duvačke instrumente i harmoniku - Bakalaureat/Bachelor muzičkih umjetnosti, smjer harmonika najmanje u četverogodišnjem trajanju, 240 ECTS (po Bolonjskom procesu)
- Muzička akademija, odsjek za duvačke instrumente i harmoniku- Magistar muzičkih umjetnosti, smjer harmonika , 300 ECTS (po Bolonjskom procesu)
- Lica sa završenim I ciklusom bolonjskog visokoobrazovnog procesa i višom i srednjom stručnom spremom, koja su 16.06.2017. zatečena na poslovima nastavnika u radnopravnom statusu na neodređeno vrijeme, mogu nastavniti rad na tim poslovima.
- Lica sa završenim I ciklusom bolonjskog visokoobrazovnog procesa i višom i srednjom stručnom spremom, koja su na dan 16.06.2017. ispunjavali uslove stručne spreme za zasnivanje radnog odnosa u školama na poslovima nastavnika, do 01.09.2021. godine mogu konkurisati za prijem u škole i biti primljeni na te poslove.
- Položen stručni ispit ili status pripravnika.
Uslovi za radno mjesto navedeno pod a) redni broj 10. i 11. su:
- Muzička akademija- Akademski muzičar pijanist- profesor – VII stepen (po starom sistemu) ili druge visokoškolske umjetničke muzičke institucije sa odgovarajućim odsjecima
- Muzička akademija, odsjek za klavir, udaraljke, harfu i srodne instrumente - Bakalaureat/Bachelor muzičkih umjetnosti, smjer klavir najmanje u četvorogodišnjem trajanju 240 ECTS (po Bolonjskom procesu).
- Muzička akademija, Odsjek za klavir, udaraljke, harfu i srodne instrumente, smjer klavir, 300 ECTS po Bolonjskom procesu.
Lica sa završenim I ciklusom bolonjskog visokoobrazovnog procesa i višom i srednjom stručnom spremom, koja su 16.06.2017. zatečena na poslovima nastavnika u radnopravnom statusu na neodređeno vrijeme, mogu nastavniti rad na tim poslovima
Lica sa završenim I ciklusom bolonjskog visokoobrazovnog procesa i višom i srednjom stručnom spremom, koja su na dan 16.06.2017. ispunjavali uslove stručne spreme za zasnivanje radnog odnosa u školama na poslovima nastavnika, do 01.09.2021. godine mogu konkurisati za prijem u škole i biti primljeni na te poslove.
- Položen stručni ispit ili sttaus pripravnika.
Uslov za radno mjesto navedeno pod a) redni broj 12. i 13. je:
- NK (osmogodišnja osnovna škola) ili SSS
PREDNOST U PRIJEMU U RADNI ODNOS PO POSEBNIM USLOVIMA
Nakon bodovanja na osnovu općih i posebnih kriterija, te nakon provedene kompletne procedure uključujući i intervju, na ukupan broj prethodno ostvarenih bodova u zavisnosti o pripadnosti boračkoj populaciji (branioci i članovi njihovih porodica) dodaju se i dodatni bodovi na način propisan članom 16. Pravilnika sa kriterijima za prijem radnika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao javnim ustanovama na području Kantona Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo, broj: 29/21) (u daljem tekstu: Pravilnik), a dodatni bodovi se računaju u skladu sa Instrukcijom o bližoj primjeni kriterija vrednovanja prema Uredbi o jedinstvenim kriterijima i pravilima za zapošljavanje branilaca i članova njihovih porodica u institucijama u Kantonu Sarajevo, Gradu Sarajevo i općinama u Kantonu Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“, broj: 38/20 i 28/21).
Pravo na dodatne bodove ostvaruju branioci i članovi njihovih porodica pod sljedećim uslovima:
a) da imaju prijavljeno prebivalište/boravište u Kantonu Sarajevo i
b) da se nalaze na evidenciji JU „Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo" ili su zaposleni na određeno vrijeme, što se dokazuje uvjerenjem/potvrdom iz člana 18. stav (2) tačka f) Pravilnika ili da su zaposleni sa nižom stručnom spremom od one koju posjeduju.
MJESTO OBAVLJANJE RADA
Mjesto obavljanja rada radnika navedenih pod a) i b) je na adresi JU Osnovna muzička škola Ilidža, ulica Josipa Slavenskog 24, 71 210 Ilidža i Područno odjeljenje Hadžići u prostorijama škole JU OŠ „6. Mart“ Hadžići ulica Anđelka Lažetića 5, 71 240 Hadžići, prema rasporedu koji odredi rukovodilac škole.
RADNO VRIJEME
Radno vrijeme radnika navedenih pod a) i b) se ostvaruje zavisno od rasporeda časova u školskoj 2021/2022. godini i traje u dužini radnog vremena utvrđenog prijavom na PIO, kolektivnim ugovorom, pravilnikom o radu i ugovorom o radu radnika.
OSNOVNA PLAĆA
Osnovna plaća radnika navedenih pod a) i b) iznosi 645,75 KM, 1071,00 KM, 1102,50 KM, 1134,00 KM, 1165,50 KM, 1228,50 KM ili 1291,50 KM i zavisi od zvanja i stepena stručne spreme radnika.
ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVE
Konkurs ostaje otvoren 10 dana od dana objave obavještenja o raspisanom konkursu u dnevnim novinama i krajnji rok za prijavu na javni konkurs je 10.8.2021. godine.
TELEFON KONTAKT OSOBE ZADUŽENE ZA DAVANJE DODATNIH OBAVJEŠTENJA
Kontakt osobe zadužene za davanje dodatnih obavještenja je 033/408-771.
ADRESA NA KOJU SE PRIJAVE PODNOSE I NAČIN PREDAJE DOKUMENTACIJE
Prijave sa dokazima o ispunjavanju uslova za konkurs dostaviti putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu:
JU Osnovna muzička škola Ilidža, ulica Josipa Slavenskog 24, 71210 Ilidža – s naznakom „Prijava na javni konkurs na poziciju (navesti poziciju/e za koju/e je raspisan javni konkurs) NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA“.
Nepotpune, neblagovremene i neuredne prijave, neće se uzeti u razmatranje.
Molimo kandidate da dokumentaciju dostavljaju u fotokopijama, jer se nakon okončanja javnog konkursa ista neće vraćati na adresu. Dokumentacija prijavljenih kandidata koji nisu izabrani po ovom konkursu vraća se na lični zahtjev predat na protokolu škole u roku od mjesec dana od okončanja konkursne procedure.
DOKUMENTACIJA KOJA SE PODNOSI UZ PRIJAVU
Za zasnivanje radnog odnosa, pored općih uslova utvrđenih Zakonom o radu, kandidati treba da ispunjavaju i posebne uslove predviđene Zakonom o osnovnom odgoju i obrazovanju Kantona Sarajevo, Nastavnim planom i programom za osnovnu školu, Pedagoškim standardima i normativima za osnovnu školu i Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta JU Osnovna muzička škola Ilidža. Uz potpisanu prijavu sa kratkom biografijom kandidati su dužni dostaviti:
1. OBAVEZNA DOKUMENTACIJA (kopije ili ovjerene kopije)
a) svojeručno potpisana pisana prijava na konkurs s kratkom biografijom, kontakt podacima kandidata (adresa, broj telefona, obavezna e-mail adresa), tačnom naznakom na koju poziciju se konkuriše i tačno navedenom dokumentacijom koja se prilaže uz prijavu na konkurs,
b) diploma/svjedodžba o stečenoj stručnoj spremi ili akademskom zvanju,
c) izvod iz matične knjige rođenih,
d) uvjerenje o državljanstvu (ne starije od šest mjeseci),
e) saglasnost da se obavijesti iz člana 25. stav (5) Pavilnika i preliminarne odluke iz člana 25. st. (1) i (2) Pravilnika dostavljaju elektronskom poštom na adresu koju je kandidat naveo u prijavi na javni konkurs;
f) i druge dokaze o ispunjavanju uslova za to radno mjesto utvrđenim Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta objavljenim na službenoj internet stranici škole www.muzickail.edu.ba.
2. DODATNA DOKUMENTACIJA (kopije ili ovjerene kopije)
a) uvjerenje/potvrda o radnom stažu i uvjerenje sa šifrom zanimanja koje izdaje fond za penzijsko-invalidsko osiguranje,
b) uvjerenje/potvrda poslodavca o vremenu provedenom na stručnom osposobljavanju u ustanovi,
c) uvjerenje/potvrda o ostvarenom radnom stažu kod poslodavca kod kojeg je kandidat radio sa tačno naznačenim poslovima i radnim zadacima koje je kandidat obavljao,
d) uvjerenje o položenom stručnom ispitu,
e) potvrda o vremenu provedenom na evidenciji Službe za zapošljavanje (ne starija od tri mjeseca),
f) potvrda da se kandidat nalazi na evidenciji Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo u vrijeme dok je otvoren javni konkurs (član 16. stav (3) Pravilnika),
g) uvjerenje nadležnog organa kojim se potvrđuje neratni invaliditet,
h) rješenje o sticanju posebnog stručnog zvanja koje izdato u skladu sa Pravilnikom o ocjenjivanju, napredovanju i stjecanju stručnih zvanja odgajatelja, profesora/nastavnika i stručnih saradnika u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama i domovima učenika,
i) rješenje o ocjeni o radu koje je izdato u skladu sa Pravilnikom o ocjenjivanju, napredovanju i stjecanju stručnih zvanja odgajatelja, profesora/nastavnika i stručnih saradnika u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama i domovima učenika,
j) potvrda o posebnom priznaju UNSA,
k) uvjerenje/rješenje nadležnih organa o pripadnosti boračkoj populaciji i to:
- uvjerenje o statusu djeteta šehida-poginulog borca i nestalog branioca;
- rješenje o priznatom pravu na porodičnu invalidninu za suprugu šehida-poginulog, umrlog i nestalog branioca i uvjerenje o učešću u oružanim snagama za šehida/poginulog, umrlog i nestalog branioca, rješenje o priznatom svojstvu ratnog vojnog invalida,
- dokaz o bračnoj zajednici sa ratnim vojnim invalidom,
- rješenje o priznatom pravu na mjesečno novčano primanje dobitniku priznanja,
- uvjerenje o učešću u oružanim snagama,
- uvjerenje o statusu djeteta ratnog vojnog invalida,
- rješenje o priznatom pravu na invalidninu ili mjesečni novčani dodatak ili uvjerenje o učešću u oružanim snagama koje izdaje općinska služba za boračko-invalidsku zaštitu odnosno grupa za pitanja evidencije iz oblasti vojne obaveze prema mjestu prebivališta;
l) dokaz da je kandidat autor/koautor udžbenika koji je u upotrebi u Kantonu Sarajevo.
Prijava kandidata koji nije dostavio dodatnu dokumentaciju će se smatrati urednom, a prijavljeni kandidati će se bodovati samo po osnovu onih kriterija za koje je dostavio urednu i validnu dokumentaciju.
Dokumentacija koju kandidat dostavlja uz prijavu na konkurs mogu biti kopije, koje ne moraju biti ovjerene, uz obavezu da kandidat koji je primljen po konkursu dostavi originalnu dokumentaciju ili ovjerene kopije dokumentacije, najkasnije pet dana po dobijanju Odluke o izboru radnika.
Nakon konačnosti Odluke o izboru radnika iz člana 25. stav (5), odnosno 26. stav (6) Pravilnika, a najkasnije na dan početka rada u školi, izabrani kandidat je dužan dostaviti ljekarsko uvjerenje nadležne zdravstvene ustanove koje nije starije od šest mjeseci, kao i drugu dokumentaciju u skladu sa zakonom i internim aktima Škole, nakon čega direktor zaključuje ugovor o radu sa izabranim kandidatom.
Kandidati iz člana 22. stav (4) i (5) Pravilnika će u pisanom obliku putem e-maila i/ili telefonskim putem biti obaviješteni o mjestu i vremenu provjere radnih i stručnih sposobnosti, a ukoliko bez opravdanja ne pristupe provjeri radnih i stručnih sposobnosti izgubit će pravo daljeg učešća u konkursnoj proceduri.
Obavještenje o raspisanom ovom konkursu je objavljeno u dnevnim novinama „Oslobođenje“ dana 31.7.2021.godine, a kompletan tekst konkursa je objavljen na službenoj internet stranici JU Osnovna muzička škola Ilidža i putem službenog e-maila škole dostavljen Ministarstvu za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo i JU „Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo“ radi objavljivanja na njihovim službenim internet stranicama uz naznaku isteka roka za prijavu na ovaj konkurs i ostat će objavljen na službenoj internet stranici škole u čitavom periodu roka prijave.