Skip to main content
Please wait...

Konkurs za prijem radnika na upražnjena radna mjesta na određeno vrijeme u školskoj 2021/2022. godini u OŠ "Safvet-beg Bašagić"

(2, Aug 2021)

Na osnovu člana 94. a u vezi sa članom 88. Zakona o osnovnom odgoju i obrazovanju („Službene novine Kantona Sarajevo“, broj: 23/17, 33/17, 30/19 i 34/20), člana 7. Pravilnika o radu JU OŠ ''Safvet-beg Bašagić'', člana 4. Pravilnika sa kriterijima za prijem radnika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao javnim ustanovama na području Kantona Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo, broj: 29/21), odluke Školskog odbora JU OŠ ''Safvet-beg Bašagić'' broj: 01-1-1742/21 od 23.07.2021.g., saglasnosti broj: 11-30-26335-1 od 19.07.2021. godine Ministarstva za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo za pozicije u JU OŠ ''Safvet-beg Bašagić'' raspisuje se:
KONKURS
za prijem radnika na upražnjena radna mjesta na određeno vrijeme u školskoj 2021/2022. godini
NAZIV, SJEDIŠTE I INTERNET STRANICA USTANOVE
JU OŠ ''Safvet-beg Bašagić''
Ulica Gimnazijska broj 1. 71000 Sarajevowww.ossbb.edu.ba
NAZIV RADNIH MJESTA
a) na određeno vrijeme od okončanja konkursne procedure do 31.08.2022. godine za:
1. Nastavnik bosanskog jezika i književnosti, hrvatskog jezika i književnosti, srpskog jezika i književnosti ... 1 izvršilac, 8 časova sedmično
2. Nastavnik društva/kulture/religije ... 1 izvršilac, 7 časova sedmično
3. Nastavnik građanskog obrazovanja ... 1 izvršilac, 3 časa sedmično
4. Nastavnik matematike ... 1 izvršilac, 20 časova sedmično
5. Nastavnik informatike ... 1 izvršilac, 20 časova sedmično
6. Nastavnik informatike ... 1 izvršilac, 12 časova sedmično
7. Nastavnik tehničke kulture ... 1 izvršilac, 10 časova sedmično
8. Nastavnik tjelesnog i zdravstvenog odgoja ... 1 izvršilac, 8 časova sedmično
9. Nastavnik islamske vjeronauke ... 1 izvršilac, 6 časova sedmično
10. Nastavnik razredne nastave ... 1 izvršilac, puna nastavna norma
11. Nastavnik razredne nastave ... 1 izvršilac, puna nastavna norma
12. Spremačica... 1 izvršilac, puno radno vijeme (40 sati sedmično)
13. Spremačica... 1 izvršilac, nepuno radno vijeme (30 sati sedmično)
14. Dnevni čuvar... 1 izvršilac, puno radno vijeme (40 sati sedmično)
b) na određeno vrijeme od okončanja konkursne procedure, a najranije od 01.10.2021. godine do 31.08.2022. godine za:
1. Servirka... 1 izvršilac, puno radno vijeme (40 sati sedmično)
c) na određeno vrijeme od okončanja konkursne procedure do povratka radnice sa bolovanja, a najkasnije do 31.08.2022. godine za:
1. Spremačica... 1 izvršilac, puno radno vijeme (40 sati sedmično)
OPIS POSLOVA I POTREBNI USLOVI KOJIM SE REGULIŠE SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA
OPIS POSLOVA
Poslovi radnih mjesta radnika navedenih pod a) tačke od 1. do 11. obavljaju se na osnovu Nastavnog plana i programa za osnovnu školu, Godišnjeg programa rada škole i Pedagoških standarda i općih normativa za osnovni odgoj i obrazovanje i normativa radnog prostora, opreme, nastavnih sredstava i učila po predmetima za osnovnu školu.
Radnici navedeni pod a) tačke od 1. do 11. obavljaju poslove utvrđene Pedagoškim standardima i općim normativima za osnovni odgoj i obrazovanje i normativima radnog prostora, opreme, nastavnih sredstava i učila po predmetima za osnovnu školu kao što su:
- neposredni odgojno-obrazovni rad (redovna nastava prema Nastavnom planu i programu),
- pregled pismenih zadataka i programom predviđenih kontrolnih i grafičkih radova,
- ostali oblici neposrednog odgojno-obrazovnog rada (razredništvo, dopunska, dodatna, fakultativna nastava, slobodne aktivnosti, terenska/inovativna nastava)
- pripremanje za neposredno odgojno-obrazovni rad,
- ostali poslovi:
- stručno usavršavanje,
- rad u stručnim organima,
- saradnja s roditeljima,
- rad na pedagoškoj dokumentaciji,
- rad na pedagoškoj elektronskoj dokumentaciji,
- dežurstvo,
- konsultacije s učenicima (ukoliko se realiziraju u posebnom terminu van redovne nastave),
- vođenje stručnog aktiva,
- rad u komisiji koju imenuju stručni organi škole,
- rad u komisiji koju imenuje Školski odbor,
- priprema za izvođenje terenske nastave,
- posjete kulturnim i javnim ustanovama kao i kulturno-historijskim spomenicima,
ostali poslovi po nalogu direktora.
Radnici navedeni pod a) tačke 12. i 13. i pod c) tačka 1. obavljaju poslove u učionicama, kabinetima, školskoj trpezariji, kancelarijama, dvorištu, školskom namještaju,
mokrim čvorovima, hodnicima, stepeništu, podrumu i svim drugim prostorima, prema
neposrednom rasporedu rada, fiskulturna sala u prostorijama FIS-a (gdje se izvode časovi iz predmeta tjelesni i zdravstveni odgoj za učenika Škole),
- vrši redovno pranje prozora, zavjesa, podnih površina, zidnih površina, ogledala, sl.
- vrši redovnu dezinfekciju površina na propisani način,po nalogu sekretara Škole
- u vrijeme raspusta učenika vrši generalno čišćenje prostora koji svakodnevno održava;
u tom smislu je obavezan sa domarom Škole i ostalima,
- zadužen je odgovarajućim sredstvima rada i odgovara za njihovo pravilno korištenje i
ispravnost,
- o oštećenjima i kvarovima koja zatekne kod dolaska u prostor koji čisti, obavezan je
upoznati domara Škole; ukoliko kvar ne bude otklonjen do narednog dana, dužan je
s tim upoznati sekretara Škole,
- prilikom korištenja prostora Škole (učionice i sala za sport) obavezan je pridržavati
se strogo uputstva o načinu ulaska u zgradu Škole trećih osoba i načinu korištenja
sale za sport od strane trećih osoba,
- obavlja i druge poslove po nalogu ovlaštene osobe.
Radnici navedeni pod a) tačka 14. obavljaju poslove nadzire i vodi evidenciju (na propisanom obrascu) ulaska i izlaska trećih osoba u
Školu,
- strogo se pridržava uputstva o načinu ulaska u zgradu Škole trećih osoba i načinu
korištenja sale za sport od strane trećih osoba,
- evidentira identitet osoba koje posjećuju Škole na osnovu identifikacijskog
dokumenta (lična karta ili pasoš) koji zadržava i vraća tek po izlasku osobe iz zgrade,
daje im potrebne upute i obavještenja, prati njihovo kretanje u zgradi od ulaska do
izlaska iz dvorišta Škole,
- brine o poštivanju kućnog reda i posebnih uputstava koje daje direktor i neposredni
rukovodilac,
- prati funkcioniranje automatskog zvona za vrijeme nastave, prema utvrđenom
rasporedu ili konkretnim uputama,
- brine o sigurnosti i zaštiti učenika i radnika Škole i njenoj imovini; u tom smislu
djeluje preventivno i po potrebi preduzima druge radnje i kontaktira sa nadležnim
policijskim organima, obavještava direktora Škole i sekretara o eventualnim
problemima,
- na radnom mjestu je dužan biti maksimalno oprezan i preduzimljiv,
- vrši nadzor ulaska i izlaska radnika i trećih osoba u zgradu Škole, na osnovu
identifikacijskog dokumenta (lična karta, pasoš) evidentira identitet u knjigu i zadržava
taj dokument do izlaska osobe iz zgrade, daje im tražene upute i obavještenja, prati
njihovo kretanje u zgradi, od ulaska do izlaska iz dvorišta Škole,
- kod ulaska osoba koje po ugovorenim terminima koriste salu za sport i prateće
prostorije, strogo se pridržava Uputstva o načinu ulaska u zgradu Škole trećih
osoba i načinu korištenja sale za sport od strane trećih osoba,
- brine o poštivanju kućnog reda, i provođenju posebnih uputstava koje daje direktor
- preuzima poštu upućenu na adresu ove Škole, raznosi i uručuje pošiljke koje
otprema Škola, obavlja i druge poslove prema dogovoru sa sekretarom,
- obavezno brine o sigurnosti osoba, objekta i imovine,
- poslove održavanja i uređenja unutrašnjeg i vanjskog dijela zgrade Škole (zidne i
podne površine, prozori, vrata, oluci, krov, krovne terase, krovne bašte, zasade na njima
i uređenje, košenje trave, održavanje ograde dvorišta),
- redovnu kontrolu funkcionalnosti instalacija i njihove popravke (vodovodne, elektro,
kanalizacione, instalacije grijanja i ostale),
- brine o primjeni mjera zaštite na radu i zaštite od požara, o ispravnosti i funkcionalnosti
uređaja protivpožarne zaštite, o utvrđenim neispravnostima obavještava glavnog
domara,
- pregled svih prostorija i inventara, vrši potrebne popravke inventara i opreme za koje
nisu potrebni veći zahvati, a u slučaju većih oštećenja i štete prouzrokavane nemarnim
korištenjem i namjernim uništavanjem obavezno obavještava glavnog domara,
- redovno održava zasade i zelene površine, kosi i zalijeva školski park, pere dvorište i
terase,
- brine o ekonomičnosti utroška energenata plina, kao i struje i vode, u dogovoru sa glavnim domarom preduzima mjere štednje,
- redovnu kontrolu funkcionalnosti instalacija i njihove popravke (vodovodne, elektro,
kanalizacione, instalacije grijanja i ostale) u saradnji sa domarom,
- sprječava ulazak stranih osoba i vozila u dvorište Škole
- obavlja i druge poslove po nalogu direktora Škole i sekretara.
Radnici navedeni pod b) tačka 1. obavljaju poslove sačinjava evidneciju učenika koji koriste besplatnu užinu doniranu od strane Općine ili neke druge organizacije
-vrši pripremanje, pakiranje i serviranje užine za učenike,
-vrši pripremu napitaka za radnike i goste Škole,
-radni na pripremu hrane za produženi boravak
-obavlja i druge poslove po nalogu direktora i sekretara Škole
- planira i organizira rad školske kuhinje,
- u saradnji sa nadležnim organima utvrđuje jelovnik kuhinje,
- daje uputstva i brine o pravovremenoj nabavci namirnica i kvalitetu namirnica,
- brine o nabavci i pravilnoj upotrebi dezinfekcionih sredstava,
- brine o zaštiti i pravilnom uskladištenju namirnica, njihovoj higijenskoj ispravnosti, roku
trajanja namirnica,
- organizira čuvanje uzoraka hrane najmanje 24 sata nakon posluživanja,
- brine o ekonomičnom funkcionalnom i pravilnom radu školske kuhinje,
- brine o ispravnosti sedstava za rad, uređaja i opreme, pravovremenom servisiranju i
održavanju,
- vodi evidenciju o obavljenim sanitarnim i drugim ljekarskim pregledima osoblja u kuhinji,
- organizira vođenje evidencije o utrošku namirnica, normativima i cijeni obroka,
- prati rad dežurnih učenika u kuhinji i daje upute za rad, kontaktira sa dežurnim
nastavnikom,
- učestvuje u obavljanju redovnih poslova kuhinje, pripremi i podjeli obroka,
- brine o primjeni mjera zaštite na radu, zaštite od požara,
- neposredno kontaktira sa sekretarom Škole.
POTREBNI USLOVI KOJIM SE REGULIŠE SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA
Uslovi za radna mjesta navedena pod a) redni broj 1. tačke od 1. do 11. su:
- Utvrđeni u Nastavnom planu i programu za nastavnike u osnovnoj školi na području Kantona Sarajevo
Uslovi za radno mjesto navedeno pod a) tačke 12. i 13. i pod c) tačka 1. su:
Utvrđeni Pedagoškim standardima i općim normativima za osnovni odgoj i obrazovanje i normative radnog prostora, opreme, nastavnih sredstava i učila po predmetima za osnovu školu:
Završena osnovna škola ili srednja škola.
Uslovi za radno mjesto navedeno pod a) tačka 14. su:
Utvrđeni Pedagoškim standardima i općim normativima za osnovni odgoj i obrazovanje i normative radnog prostora, opreme, nastavnih sredstava i učila po predmetima za osnovu školu:
Treći ili četvrti stepen stručne spreme sa položenim ispitom iz PP zaštite.
Uslovi za radno mjesto navedeno pod b) tačka 1. su:
Utvrđeni Pedagoškim standardima i općim normativima za osnovni odgoj i obrazovanje i normative radnog prostora, opreme, nastavnih sredstava i učila po predmetima za osnovu školu: Ugostitetljska škola-kuhar uz obaveznu sanitarnu knjižicu i položen sanitetski minimum, SSS
PREDNOST U PRIJEMU U RADNI ODNOS PO POSEBNIM USLOVIMA
Nakon bodovanja na osnovu općih i posebnih kriterija, te nakon provedene kompletne procedure uključujući i intervju, na ukupan broj prethodno ostvarenih bodova u zavisnosti o pripadnosti boračkoj populaciji (branioci i članovi njihovih porodica) dodaju se i dodatni bodovi na način propisan članom 16. Pravilnika sa kriterijima za prijem radnika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao javnim ustanovama na području Kantona Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo, broj: 29/21) (u daljem tekstu: Pravilnik), a dodatni bodovi se računaju u skladu sa Instrukcijom o bližoj primjeni kriterija vrednovanja prema uredbi o jedinstvenim kriterijima i pravilima za zapošljavanje branilaca i članova njihovih porodica u institucijama u Kantonu Sarajevo, Gradu Sarajevo i općinama u Kantonu Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“, broj: 38/20).
Pravo na dodatne bodove ostvaruju branioci i članovi njihovih porodica pod sljedećim uslovima:
a) da imaju prijavljeno prebivalište/boravište u Kantonu Sarajevo i
b) da se nalaze na evidenciji JU „Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo" ili su zaposleni na određeno vrijeme, što se dokazuje uvjerenjem/potvrdom iz člana 18. stav (2) tačka f) Pravilnika ili da su zaposleni sa nižom stručnom spremom od one koju posjeduju.
MJESTO OBAVLJANJE RADA
Mjesto obavljanja rada radnika navedenih pod a) i b) je na adresi JU OŠ ''Safvet-beg Bašagić''
ulica Gimnazijska broj 1. 71000 Sarajevo.
RADNO VRIJEME
Radno vrijeme radnika navedenih pod pod a) tačke 1 do 11, se ostvaruje zavisno od rasporeda časova u školskoj 2021/2022. godini i traje u dužine radnog vremena utvrđenog prijavom na PIO, kolektivnim ugovorom, pravilnikom o radu i ugovorom o radu radnika.
Radno vrijeme radnika navedenih pod pod a) tačke 12 do 14, pod b) 1 i c) 1 se ostvaruje u skladiu sa Pravilnikom o radu i traje u dužini radnog vremena utvrđenog prijavom na PIO, kolektivnim ugovorom, pravilnikom o radu i ugovorom o radu radnika.
OSNOVNA PLAĆA
Osnovna plaća radnika navedenih pod a) tačke 1 do 11 iznosi 1071,00 KM, 1102,50 KM, 1134,00 KM, 1165,50 KM, 1228,50 KM ili 1291,50 KM i zavisi od zvanja i stepena stručne spreme radnika.
Osnovna plaća radnika navedenih pod a) tačke 12 i 13, pod b) 1 i pod c) 1 iznosi 645,75 KM.
Osnovna plaća radnika navedenih pod a) tačka 14 iznosi 693,00 KM.
ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVE
Konkurs ostaje otvoren 10 dana od dana objave obavještenja o raspisanom konkursu u dnevnim novinama i krajnji rok za prijavu na javni konkurs je 12.08.2021. godine.
TELEFON KONTAKT OSOBE ZADUŽENE ZA DAVANJE DODATNIH OBAVJEŠTENJA
Kontakt osobe zadužene za davanje dodatnih obavještenja je 033/205-923.
ADRESA NA KOJU SE PRIJAVE PODNOSE I NAČIN PREDAJE DOKUMENTACIJE
Prijave sa dokazima o ispunjavanju uslova za konkurs dostaviti putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu:
JU OŠ ''Safvet-beg Bašagić'', Gimnazijska broj 1. 71000 Sarajevo – Komisiji za provođenje procedure po javnom konkursu za prijem radnika sa naznakom – „Prijava na javni konkurs na poziciju (navesti poziciju/e za koju/e je raspisan javni konkurs) NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA“.
Nepotpune, neblagovremene i neuredne prijave, neće se uzeti u razmatranje.
Molimo kandidate da dokumentaciju dostavljaju u fotokopijama, jer se nakon okončanja javnog konkursa ista neće vraćati na adresu. Dokumentacija prijavljenih kandidata koji nisu izabrani po ovom konkursu vraća se na lični zahtjev predat na protokolu škole u roku od mjesec dana od okončanja konkursne procedure.
DOKUMENTACIJA KOJA SE PODNOSI UZ PRIJAVU
Za zasnivanje radnog odnosa, pored općih uslova utvrđenih Zakonom o radu, kandidati treba da ispunjavaju i posebne uslove predviđene Zakonom o osnovnom odgoju i obrazovanju Kantona Sarajevo, Nastavnim planom i programom za osnovnu školu, Pedagoškim standardima i normativima za osnovnu školu i Pravilnikom o radu JU OŠ ''Safvet-beg Bašagić''. Uz potpisanu prijavu sa kratkom biografijom kandidati su dužni dostaviti:
1. OBAVEZNA DOKUMENTACIJA (kopije ili ovjerene kopije)
a) svojeručno potpisana pisana prijava na konkurs s kratkom biografijom, kontakt podacima kandidata (adresa, broj telefona, e-mail adresa), tačnom naznakom na koju poziciju se konkuriše i tačno navedenom dokumentacijom koja se prilaže uz prijavu na konkurs,
b) diploma/svjedodžba o stečenoj stručnoj spremi ili akademskom zvanju,
c) izvod iz matične knjige rođenih,
d) uvjerenje o državljanstvu (ne starije od šest mjeseci),
e) saglasnost da se obavijesti iz člana 25. stav (5) Pavilnika i preliminarne odluke iz člana 25. st. (1) i (2) Pravilnika dostavljaju elektronskom poštom na adresu koju je kandidat naveo u prijavi na javni konkurs;
f) i druge dokaze o ispunjavanju uslova za to radno mjesto utvrđenim Pravilnikom o radu škole.
2. DODATNA DOKUMENTACIJA (kopije ili ovjerene kopije)
a) uvjerenje/potvrda o radnom stažu i uvjerenje sa šifrom zanimanja koje izdaje fond za penzijsko-invalidsko osiguranje,
b) uvjerenje/potvrda poslodavca o vremenu provedenom na stručnom osposobljavanju u ustanovi,
c) uvjerenje/potvrda o ostvarenom radnom stažu kod poslodavca kod kojeg je kandidat radio sa tačno naznačenim poslovima i radnim zadacima koje je kandidat obavljao,
d) uvjerenje o položenom stručnom ispitu,
e) potvrda o vremenu provedenom na evidenciji službe za zapošljavanje (ne starija od tri mjeseca),
f) potvrda da se kandidat nalazi na evidenciji Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo u vrijeme dok je otvoren javni konkurs (član 16. stav (3) Pravilnika),
g) uvjerenje nadležnog organa kojim se potvrđuje neratni invaliditet,
h) rješenje o sticanju posebnog stručnog zvanja koje izdato u skladu sa Pravilnikom o ocjenjivanju, napredovanju i stjecanju stručnih zvanja odgajatelja, profesora/nastavnika i stručnih saradnika u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama i domovima učenika,
i) rješenje o ocjeni o radu koje je izdato u skladu sa Pravilnikom o ocjenjivanju, napredovanju i stjecanju stručnih zvanja odgajatelja, profesora/nastavnika i stručnih saradnika u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama i domovima učenika,
j) potvrda o posebnom priznaju UNSA,
k) uvjerenje/rješenje nadležnih organa o pripadnosti boračkoj populaciji i to:
- uvjerenje o statusu djeteta šehida-poginulog borca i nestalog branioca;
- rješenje o priznatom pravu na porodičnu invalidninu za suprugu šehida-poginulog, umrlog i nestalog branioca i uvjerenje o učešću u oružanim snagama za šehida/poginulog, umrlog i nestalog branioca, rješenje o priznatom svojstvu ratnog vojnog invalida,
- dokaz o bračnoj zajednici sa ratnim vojnim invalidom,
- rješenje o priznatom pravu na mjesečno novčano primanje dobitniku priznanja,
- uvjerenje o učešću u oružanim snagama,
- uvjerenje o statusu djeteta ratnog vojnog invalida,
- rješenje o priznatom pravu na invalidninu ili mjesečni novčani dodatak ili uvjerenje o učešću u oružanim snagama koje izdaje općinska služba za boračko-invalidsku zaštitu odnosno grupa za pitanja evidencije iz oblasti vojne obaveze prema mjestu prebivališta;
l) dokaz da je kandidat autor/koautor udžbenika koji je u upotrebi u Kantonu Sarajevo.
Prijava kandidata koji nije dostavio dodatnu dokumentaciju će se smatrati urednom, a prijavljeni kandidati će se bodovati samo po osnovu onih kriterija za koje je dostavio urednu i validnu dokumentaciju.
Dokumentacija koju kandidat dostavlja uz prijavu na konkurs mogu biti kopije, koje ne moraju biti ovjerene, uz obavezu da kandidat koji je primljen po konkursu dostavi originalnu dokumentaciju ili ovjerene kopije dokumentacije, najkasnije pet dana po dobijanju Odluke o izboru radnika.
Nakon konačnosti Odluke o izboru radnika iz člana 25. stav (5), odnosno 26. stav (6) Pravilnika, a najkasnije na dan početka rada u školi, izabrani kandidat je dužan dostaviti ljekarsko uvjerenje nadležne zdravstvene ustanove koje nije starije od šest mjeseci, kao i drugu dokumentaciju u skladu sa zakonom i internim aktima Škole, nakon čega direktor zaključuje ugovor o radu sa izabranim kandidatom.
Kandidati iz člana 22. st. (4) i (5) Pravilnika će u pisanom obliku putem mejla i/ili telefonskim putem biti obaviješteni o mjestu i vremenu provjere radnih i stručnih sposobnosti, a ukoliko bez opravdanja ne pristupe provjeri radnih i stručnih sposobnosti izgubit će pravo daljeg učešća u konkursnoj proceduri.
Obavještenje o raspisanom ovom konkursu je objavljeno u dnevnim novinama ''Oslobođenje'' dana 02.08.2021. godine a kompletan tekst konkursa je objavljen na službenoj internet stranici JU OŠ ''Safvet-beg Bašagić'' i putem službenog maila škole dostavljen Ministarstvu za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo i JU „Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo“ radi objavljivanja na njihovim službenim internet stranicama uz naznaku isteka roka za prijavu na ovaj konkurs i ostat će objavljen na službenoj internet stranici škole u čitavom periodu roka prijave.