​​​​​​​Premijer Uk posjetio Školu za srednje stručno obrazovanje i radno osposobljavanje

Premijer Kantona Sarajevo Nihad Uk danas je posjetio Školu za srednje stručno obrazovanje i radno osposobljavanje Sarajevo. Tokom sastanka s direktoricom Larisom Hasanović, a kojem je prisustvovao i roditelj jednog od učenika Admir Bukva, premijer Uk upoznat je s radom škole i izazovima s kojima se susreću uposlenici i uprava.

S obzirom na specifičnost učenika koji pohađaju školu, direktorica Hasanović je ovom prilikom istakla potrebu za proširenjem kapaciteta objekta škole, te materijalnim sredstvima neophodnim za realizaciju istog. Direktorica je predstavila i projekte škole kojima bi se omogućilo kvalitetnije obavljanje nastavnog procesa i vannastavnih aktivnosti, a za čiju realizaciju je potrebna i podrška Vlade Kantona Sarajevo.

Premijer Uk danas je potcrtao opredijeljenost Vlade KS da podrži rad škole i omogući učenicima i nastavnom osoblju što kvalitetnije uslove za rad.

„Danas sam saslušao s kojim problemima se susreću učenici i nastavno osoblje i zasigurno ćemo biti podrška u budućnosti“, rekao je premijer Uk.

Poslije sastanka s direktoricom, obišao je i prostorije škole, prilikom čega mu je uručena i zahvalnica za dosadašnju podršku radu ove obrazovne ustanove.  Premijer Uk nije krio oduševljenje radovima koje su stvorili učenici ove škole, te je naveo da će se lično angažirati kako bi njihovi proizvodi bili promovirani i stigli do kupaca.   

Škola za srednje stručno obrazovanje i radno osposobljavanje obrazuje i radno osposobljava učenike uzrasta od 15. do 21. godine za manje složena zanimanja, kao što su moler-farbar, kuhar, cvjećar, knjigovezac, reklamni grafičar, pomoćni dekorater …

Škola je koncipirana tako da se u okviru svih postojećih zanimanja učenici obrazuju i radno osposobljavaju za I stepen (pomoćni dekorater), II stepen (trogodišnje školovanje) i III stepen obrazovanja (četverogodišnje školovanje).  Ovakve programe mogu pratiti učenici za koje su programi drugih škola iz nekog razloga neadekvatni ili preteški, kao i učenici s poteškoćama u razvoju.

Specifičnost rada ove škole ogleda se u alternativnom i inkluzivnom pristupu u radu. Pored općih i stručno-teorijskih  predmeta, učenici pohađaju i praktičnu nastavu, koja čini veoma bitan dio njihovog školovanja. Sva praktična nastava se izvodi u školskim prostorijama, namjenski opremljenim za realizovanje praktične nastave.