Skip to main content
Please wait...

Javni konkurs za prijem radnika na upražnjena radna mjesta u školskoj 2021/2022. godini u JU Srednjoškolski centar Hadžići

(13, Aug 2021)

Na osnovu člana 123 stav. 4. Zakona o srednjem obrazovanju ("Službene novine Kantona Sarajevo", broj: 23/17), člana 154. Pravila JU Srednjoškolski centar Hadžići, člana 4. Pravilnika sa kriterijima za prijem radnika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao javnim ustanovama na području Kantona Sarajevo ("Službene  novine Kantona Sarajevo“ broj: 29/21), Saglasnosti Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo, broj:11-30-22052-1/21 od 03.08.2021. godine, Odluke Školskog odbora broj: 06-49-1- 2019  /2021 od 10.08.2021. godine, raspisuje se:
 JAVNI KONKURS  za prijem radnika na upražnjena radna mjesta u školskoj 2021/2022. godini
 a)  Naziv, sjedište i internet stranica ustanove:
 -JU Srednjoškolski centar Hadžići-6. mart br.19 ;71240 Hadžići- www.sscha.edu.ba
 
 b) na određeno vrijeme od okončanja konkursne procedure do 31.08.2022. godine za:
 
 
1)Nastavnik/ca latinskog jezika ................................................1 izvršilac,  3 časa nastavne norme sedmično,
2)Nastavnik/ca filozofije sa logikom ........................................1 izvršilac,  3 časa nastavne norme sedmično
3) Nastavnik/ca fizike  ..............................................................1 izvršilac, 10 časova nastavne norme sedmično,
4) Nastavnik/ca muzičke kulture ............................................ .1 izvršilac,  2 časa nastavne norme sedmično,
5) Nastavnik/ca hemije............................................................ .1 izvršilac, 12 časova nastavne norme sedmično,
6) Nastavnik/ca mašinske grupe predmeta.............................. .1 izvršilac, 20 časova nastavne norme sedmično,
7) Nastavnik/ca arhitektonsko-građevinske grupe predmeta.....1 izvršilac, 18 časova nastavne norme sedmično,
8) Nastavnik/ca medicinske grupe predmeta ........................... 1 izvršilac,  5 časova nastavne norme sedmično,
9) Nastavnik/ca prehrambene mikrobiologije ......................... .1 izvršilac, 2 časa nastavne norme sedmično,
10)Nastavnik/ca nauke o prehrani............................................ 1 izvršilac, 1 čas nastavne norme sedmično,
11)Nastavnik/ca poznavanja robe ............................................ 1 izvršilac, 4 časa nastavne norme sedmično,
12)Nastavnik/ca higijene i kontrole kvaliteta .......................... 1 izvršilac, 4 časa nastavne norme sedmično,
13)Nastavnik/ca biohemije sa biotehnologijom ...................... 1 izvršilac, 2 časa nastavne norme sedmično,
14)Nastavnik/ca prehrambene tehnologije .............................. 1 izvršilac, 8 časova nastavne norme sedmično,
15)Nastavnik/ca tehnologije zanimanja-frizer/vlasuljar............1 izvršilac, 7 časova nastavne norme sedmično,
16)Nastavnik/ca tehnologije materijala-frizer/vlasuljar.............1 izvršilac, 3 časa nastavne norme sedmično,
17) Nastavnik/ca prava ............................................................. 1 izvršilac, 2 časa nastavne norme sedmično,
18)Nastavnik/ca elektrotehnike..................................................1 izvršilac, 2 časa nastavne norme sedmično,
19) Sekretar................................................................................ 1 izvršilac, 40 sati sedmično,
20)Domar....................................................................................1 izvršilac, 40 sati sedmično,
21)Radnica na održavanju higijene objekta i opreme.................1 izvršilac, 40 sati sedmično,
22)Radnica na održavanju higijene objekta i opreme.................1 izvršilac, 40 sati sedmično
 
 b1) na određeno vrijeme, od okončanja konkursne procedure do povratka radnice sa bolovanja, a najduže do 31.08.2022. godine
 
1) Samostalni referent za plan i analizu.....................................1 izvršilac, 40 sati sedmično
 c) Opis poslova i potrebni uslovi iz pravilnika kojim se reguliše sistematizacija radnih mjesta
 
Opis poslova :
 
Radno mjesto: b) redni broj  1 ( nastavnik / ca latinskog jezika), redni broj  2 (nastavnik/ca filozofije sa logikom), redni broj 3  ( nastavnik/ca fizike), redni broj 4 ( nastavnik/ca muzičke kulture), redni broj 5   (nastavnik/ca hemije) , redni broj 6 ( nastavnik/ca mašinske grupe predmeta), redni broj 7 ( nastavnik/ca arhitektonsko-građevinske grupe predmeta), redni broj 8 ( nastavnik/ca medicinske grupe predmeta), redni broj 9( nastavnik/ca prehrembene mikrobiologije), redni broj 10 ( nastavnik/ca nauke o prehreni), redni broj 11 ( nastavnik/ca poznavanja robe), redni broj 12 ( nastavnik/ca higijene i kontrole kvaliteta), redni broj 13 ( nastavnik/ca biohemije sa biotehnologijom), redni broj 14 ( nastavnik/ca prehrambene tehnologije), redni broj 15 (nastavnik/ca tehnologije zanimanja-frizer/vlasuljar), redni broj 16 ( nastavnik/ca tehnologije materijala - frizer/vlasuljar), redni broj 17 ( nastavnik/ca prava), redni broj 18 ( nastavnik/ca elektrotehnike)
 
Poslovi radnih mjesta radnika navedenih pod b) redni brojevi od 1-18. obavljaju se u skladu sa nastavnim planom  i programom  za Opću gimnaziju, Tehničke i stručne škole i Godišnjim programom rada škole i to:
 
1) Redovna nastava

časovi koji nastavnik/ca izvodi prema Nastavnom planu i programu :

pregled pismenih, grafičkih i drugih radova ( predviđenih NPP-om)

pripremanje za nastavu
 
 2) ostali normirani poslovi:

razredništvo ( čas odjeljenske zajednice, roditeljski sastanci, informacije i dodatna administracija),

stručno usavršavanje,

rad u stručnim organima,

sekcije ili druge slobodne aktivnosti,
 
3) ostali nenormirani poslovi:

dopunska nastava,

dodatna nastava,

fakultativna nastava,

proizvodni rad,

izrada projekata i drugo

konsultacije sa učenicima ( u dogovoru sa direktorom)

dežurstvo,

ostali poslovi po nalogu direktora na osnovu Pravilnika

mentorski rad sa pripravnikom
 
 
Radno mjesto b) redni broj 19.( sekretar škole)
 
Poslovi radnog mjesta navedenog pod a) redni broj 19. obavljaju se na osnovu Zakona o srednjem obrazovanju, Pravilnika o radu  u dijelu koji se odnosi na sekretara škole. Radnik obavlja sljedeće poslove :
 

Upravno pravni poslovi :
učešće u izradi nacrta svih normativnih akata Škole u skladu sa zakonskim propisima, praćenje zakonskih propisa i službenih glasila, pripremanje materijala za Školski odbor, vođenje zapisnika, izrada odluka, briga i realizacija registracije i statusnih promjena Škole pri nadležnim ustanovama, saradnja sa nadležnim stručnim službama izvan Škole : inspekcijama, službe PIO/MIO, Zavodom za zapošljavanje isl., zastupanje i predstavljanje škole pred sudom ).
 
 
 

Kadrovski i administrativni poslovi
 vođenje matične evidencije radnika, vođenje evidencije EMIS o radnicima, prijavljivanje i odjavljivanje radnika i članova porodice nadležnim službama mirovinskoinvalidskog i zdravstvenog osiguranja i praćenje promjena, vođenje evidencije odsustvovanja s posla (godišnji odmori, dopusti, bolovanja), učestvovanje u izradi plana godišnjih odmora, izdavanje raznih uvjerenja radnicima škole, stručna pomoć komisijama škole, izrada raznih dopisa, izvještaja, zahtjeva i odgovora, poslovi javne nabavke osnovnih sredstava i potrošnog materijala ( odluke, zahtjeve, pozive, rješenja, ugovore ), rad sa strankama ( radnicima, učenicima, roditeljima, predstavnicima drugih škola, ustanova i institucija ), poslovi vezani za obavezne godišnje sistematske preglede radnika, personalni dosijei radnika, kontaktira i koordinira sa drugim školama , ustanovam, ministrastvima, općinama i drugim institucijama.
 

Poslovi u odnosu na tehničko osoblje
 organiziranje, koordiniranje i kontrola rada administrativnog i tehničkog osoblja.
 

Planiranje i programiranje rada
 učešće u izradi godišnjeg programa rada škole, učešće u izradi plana javnih nabavki, izrada sopstvenog godišnjeg programa rada.

Stručno usavršavanje
stalno stručno usavršavanje, učešće na seminarima, predavanjima, savjetovanjima, učešće u radu stručnih aktiva sekretara i drugim oblicima organiziranja.

Obavlja druge poslove po nalogu direktora.
 
 
Radno mjesto : b) redni broj 20. (domar)
 
Poslovi i radni zadaci domara su:

popravka prozora,vrata,

popravka klupa, stolica i ostalog školskog namještaja,

zamjena brava, postavljanje školskih tabli,

manje popravke podova, lijepljenje vinas pločica,

molersko-farbarski radovi i manji zidarski, keramički i limarski radovi,

održavanje elektro i vodovodnih instalacija,

vođenje uredne evidencije o nastalim štetama i izvršenim popravkama,

stara se i odgovoran je da školski inventar bude u prostorijama za koje je namijenjen,

organizuje poslove čišćenja škole i školskog dvorišta, košenje trave,

vrši nadzor nad radnicima koji održavaju čistoću i osigurava da prostorije budu čiste, zagrijane i provjetrene,

vrši svakodnevni pregled škole i čistoće prostorija i dostavlja izvještaj direktoru,

nadgleda  redovnu  dezinfekciju, dezinsekciju  i deratizaciju škole i dostavlja izvještaj sekretaru

iskazuje potrebu za nabavkom materijala za održavanje škole,

vrši i druge poslove od interesa za Školu, a po nalogu direktora  i sekretara škole.
 
 
Radno mjesto : b) redni brojevi :21 i 22. (radnica na održavanju higijene objekta i opreme)
 
 Poslovi i radni zadaci radnice na održavanju higijene objekta i opreme :

redovno održava higijenu i stara se o optimalnim higijenskim uslovima za rad u učioniama, odnosno radnim prostorijama ( čisti, odnosno briše podove, zidne površine, namještaj, opremu, stropove od prašine, papira, paučine, redovno provjetrava prostorije i dr.)

redovno održava higijenu hodnika i stepeništa i stara se o održavanju optimalnih uslova za rad,

redovno čisti prozore, prozorska stakla  i vrata u hodnicima, kancelarijama, učionicama i drugim prostorijama,

redovno održava higijenu i stara se o optimalnim uslovima održavanja čistoće u svim kancelarijama

redovno čisti školsko dvorište

vrši čišćenje snijega na školskom parkingu i prilazu školi

čisti sanitarne čvorove

održava i zaljeva cvijeće

odgovara za pričinjenu štetu u dijelu koji održava u okviru radnog vremena, a za koju nije obavijestila neposrednog rukovodioca

predaje nađene i zaboravljene stvari nastavniku i sekretaru

prijavljuje nastale štete odmah domaru ili sekretaru

istresanje korpi za otpatke i iznošenje otpadaka u kontejner

racionalno koristi materijal za čišćenje

nadzire i zatvara prozore  u učionicama i kabinetima kao i hodnicima poslije završetka rada u smjeni

obavlja ostale poslove po nalogu domara i sekretara.
 
Radno mjesto b1) redni broj.1 ( samostalni referent za plan i analizu)
 
Poslovi i radni zadaci:

prati propise iz područja računovodstva, budžeta, planiranja, javnih  nabavki, poreza, izvršenja budžeta posredstvom službenih novina, stručne literature i seminara,

obavještava direktora o svim izmjenama ili dopunama propisa vezanih za područje računovodstva, budžeta, planiranja, javnih nabavki, poreza, izvršenja budžeta i knjigovodstva,

vodi knjigovodstvo u materijalnoj i elektronskoj formi i za isto je odgovoran,

nakon provednog postupka javne nabavke osnovnih sredstava dodijeljuje inventurni broj osnovnom sredstvu, vrši postavljanje inventurnog broja na osnovno sredstvo, kao i proknjižavanje istog,

na osnovu izvještaja Komisije za popis vrši zanavljanje oštećenih i uništenih inventurnih brojeva,

obavlja poslove izrade finansijskog plana na nivou finansijske godine, budžeta, praćenja, izvršenja budžeta, izmjene (rebalans) budžeta prema dinamici prihoda i rashoda,

izrađuje mjesečne operativne planove i dostavlja u utvrđenom terminu Ministarstvu finansija,

procjenjuje vlastite prihode, prati ostvarivanje naplate vlastitih prihoda i njihovo raspoređivanje,

prati finansijske obaveze vanrednih učenika i svih ostalih polaznika po rokovima i sačinjava izvještaj o uplatama po polaznicima, za svaki ispitni rok kako na konto vlastitih prihoda, tako i na konto javnih prihoda Kantona Sarajevo,

podnosi zahtjeve za preknjiženje u glavnoj knjizi trezora,

poslovi blagajne, raspolaganje u okviru odobrenog blagajničkog maksimuma i isplate po odobrenju direktora,

provodi finansijske obaveze po javnoj nabavci roba, usluga i radova,

priprema nacrt Plana javnih nabavki u saradnji sa direktorom i sekretarom škole,

prati realizaciju Plana javnih nabavki,

izdaje fakture,

prati izmirivanja nastalih obaveza,

vrši pripreme za obračun plaća i ostalih naknada, bolovanja na teret škole, zahtjeva za refundaciju od ZZO,

vrši obračun i isplatu ugovora o djelu i autorskih honorara,

priprema popis imovine i obaveza, te evidentira promjene na imovini na osnovu izvještaja Komisije za popis,

vrši formalnu i računsku kontrolu, kao i čuvanje i distribuciju finansijsko-računovodstvene dokumentacije,

usaglašava bruto bilans i dostavlja isti nadležnom Ministarstvu,

izrađuje godišnje i periodične finansijske izvještaje,

vodi porezne kartice radnika,

kontaktira i koordinira sa vanjskim institucijama radi ostvarivanja pojedinih zadataka ili prava (ministarstva, porezna uprava, Zavod za zapošljavanje, PIO i ZZO, općine i sl.),

obavlja i druge poslove utvrđene propisima, općim aktima Škole i po nalogu direktora.
 Uslovi za radno mjesto navedeno pod b) redni broj 1. ( nastavnik/ca latinskog jezika)
a) sa završenim najmanje VII stepenom stručne spreme, sa zvanjem:

diplomirani klasični filolog / dipl. profesor klasične filologije,

diplomirani profesor latinskog jezika i rimske književnosti,

diplomirani profesor francuskog jezika i književnosti i latinskog jezika i rimske književnosti,

diplomirani profesor historije i latinskog jezika,

diplomirani profesor latinskog jezika i rimske književnosti u dvopredmetnoj kombinaciji.
b.) II ciklus bolonjskog visokoobrazovnog procesa

magistar i stekli zvanje: - magistar latinskog jezika i rimske književnosti (u dvopredmetnoj kombinaciji).
 
 
 
 
 
 Uslovi za radno mjesto navedeno pod b) redni broj 2. ( nastavnik filozofije sa logikom) su:
 
a) sa završenim najmanje VII stepenom stručne spreme po predbolonjskom visokoobrazovnom procesu (Odsjek za filozofiju i sociologiju, odnosno Odsjek za filozofiju);
b) sa završenim II, odnosno III ciklusom po bolonjskom visokoobrazovnom procesu (Odsjek za filozofiju i sociologiju, odnosno Odsjek za filozofiju).
 Uslovi za radno mjesto navedeno pod b) redni broj 3. ( nastavnik/ca fizike)
 

Kandidati koji su stekli zvanje profesora fizike po predbolonjskom sistemu studiranja (minimalno VII stepen stručne spreme).

Kandidati koji su stekli zvanje profesora fizike, u kombinaciji sa nekim drugim predmetom iz oblasti fizičkih, matematičkih i tehničkih nauka po predbolonjskom sistemu studiranja (minimalno VII stepen stručne spreme).

Kandidati koji su stekli zvanje diplomiranog fizičara po predbolonjskom sistemu studiranja, a imaju položenu pedagoško-psihološku i didaktičko-metodičku grupu predmeta (minimalno VII stepen stručne spreme).

Kandidati koji su završili nastavnički studijski program fizike po bolonjskom sistemu studiranja (minimalno prikupljenih 300 ECTS bodova, tj. II i III ciklus nastavničkog smjera).
 Uslovi za radno mjesto navedeno pod b) redni broj 4. ( nastavnik/ca muzičke kulture)
 
Nastavu Muzičke / Glazbene kulture u Općoj gimnaziji mogu izvoditi:

stručna lica koja su završila Muzičku akademiju

teoretsko-pedagoški odsjek

sva lica koja su završila neki drugi smjer na Muzičkoj akademiji ukoliko su položili psihološko-pedagošku grupu predmeta

Magistri i

Doktori nauka
 Uslovi za radno mjesto navedeno pod b) redni broj 5. ( nastavnik/ca hemije)
 
a) sa završenim najmanje VII stepenom stručne spreme, sa zvanjem:
 profesora hemije, ili završenim opštim smjerom studija hemije s položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta i profesor biologije i hemije.
 b) sa završenim II, odnosno III ciklusom studija hemije po bolonjskom visokoobrazovnom procesu na odgovarajućem fakultetu (Prirodno-matematički, Nastavnički) i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta.
 Uslovi za radno mjesto navedeno pod b) redni broj 6. ( nastavnik/ca mašinske grupe predmeta)
 
a) sa završenim najmanje VII stepenom stručne spreme, sa zvanjem:

Diplomirani mašinski inženjer  (svi smjerovi) i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta

Profesor mehanike i elemenata mašinstva i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta

Profesor politehničkog vaspitanja i obrazovanja i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta

Profesor mehanike i mehaničke tehnologije i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta

Dipl. Inžinjer rudarstva, smjer mašinski i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta
 
b) sa završenim II, odnosno III ciklusom studija na odgovarajućem fakultetu  s položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta
 
 
 
 
 Uslovi za radno mjesto navedena pod b) redni broj 7. ( nastavnik/ca arhitektonsko-građevinske grupe predmeta)
 
a) sa završenim najmanje VII stepenom stručne spreme, sa zvanjem:

Diplomirani inženjer arhitekture i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta.

Diplomirani inženjer građevine i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta.
b) sa završenim II, odnosno III ciklusom studija na arhitektonskom ili građevinskom fakultetu  s položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta.
 
 Uslovi za radno mjesto navedeno pod b) redni broj 8. ( nastavnik/ca medicinske grupe predmeta)
 

Završen medicinski fakultet sa zvanjem :

Doktor medicine
 Uslovi za radno mjesto navedeo pod b) redni broj 9. ( nastavnik/ca prehrambene mikobiologije)
 
a) sa završenim najmanje VII stepenom stručne spreme, sa zvanjem:
 

profesor biologije

dipl. ing. biologije sa položenom pedagoškom grupom predmeta

dipl. ing. biotehnologije sa položenom pedagoškom grupom predmeta

dipl. ing. prehrambene tehnologije sa položenom pedagoškom grupom predmeta

dipl.ing. poljoprivrede –odsjek tehnologije poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda sa položenom pedagoškom grupom predmeta
 
b) sa završenim II, odnosno III ciklusom studija biologije po bolonjskom visokoobrazovnom procesu na odgovarajućem fakultetu i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta,
sa završenim II, odnosno III ciklusom studija po bolonjskom visokoobrazovnom procesu na poljoprivredno prehrambenom fakultetu  s položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta
 
 Uslovi za radno mjesto navedeno pod b) redni broj 10. ( nastavnik/ca nauke o prehrani)
 
a) sa završenim najmanje VII stepenom stručne spreme, sa zvanjem:

dipl. ing. prehrambene tehnologije i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta

dipl.ing. poljoprivrede –odsjek tehnologije poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta
 
b) sa završenim II, odnosno III ciklusom studija po bolonjskom visokoobrazovnom procesu na poljoprivredno prehrambenom fakultetu  s položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta
 Uslovi za radno mjesto navedeno pod b) redni broj 11. ( nastavnik/ca poznavanje robe)
 
a) sa završenim najmanje VII stepenom stručne spreme, sa zvanjem:

profesora hemije, ili završenim opštim smjerom studija hemije s položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta i

diplomirani tehnolog s položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta.
 
b) sa završenim II, odnosno III ciklusom studija hemije po bolonjskom visokoobrazovnom procesu na odgovarajućem fakultetu (Prirodno-matematički, Nastavnički) i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta ili sa završenim II, odnosno III ciklusom studija na tehnološkom fakultetu po bolonjskom visokoobrazovnom procesu i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta.
 Uslovi za radno mjesto navedeno pod b) redni broj 12. ( nastavnik/ca higijene i kontrole kvaliteta)
 
a) sa završenim najmanje VII stepenom stručne spreme, sa zvanjem :

profesora hemije, ili završenim opštim smjerom studija hemije s položenom pedagoško-psihološkom i   metodičko-didaktičkom grupom predmeta ,

profesor biologije

diplomirani biolog s položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta

dipl. ing. prehrambene tehnologije i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta

dipl.ing. poljoprivrede –odsjek tehnologije poljoprivrednih I prehrambenih proizvoda i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta
 
b) sa završenim II, odnosno III ciklusom studija hemije po bolonjskom visokoobrazovnom procesu na odgovarajućem fakultetu (Prirodno-matematički, Nastavnički) i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta.
sa završenim II, odnosno III ciklusom studija biologije po bolonjskom visokoobrazovnom procesu na odgovarajućem fakultetu i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta,
sa završenim II, odnosno III ciklusom studija po bolonjskom visokoobrazovnom procesu na poljoprivredno prehrambenom fakultetu  s položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta
 
 Uslovi za radno mjesto navedeno pod b) redni broj 13. (nastavnik/ca biohemije sa biotehnologijom)
 
a) sa završenim najmanje VII stepenom stručne spreme, sa zvanjem :

profesora hemije, ili završenim opštim smjerom studija hemije s položenom pedagoško-psihološkom i  metodičko-didaktičkom grupom predmeta ,

profesor biologije

diplomirani biolog s položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta

dipl. tehnolog i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta
 
b) sa završenim II, odnosno III ciklusom studija hemije po bolonjskom visokoobrazovnom procesu na odgovarajućem fakultetu (Prirodno-matematički, Nastavnički) i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta.
sa završenim II, odnosno III ciklusom studija biologije po bolonjskom visokoobrazovnom procesu na odgovarajućem fakultetu i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta,
ili sa završenim II, odnosno III ciklusom studija na tehnološkom fakultetu po bolonjskom visokoobrazovnom procesu i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta.
 Uslovi za radno mjesto navedeno pod b) redni broj 14. ( nastavnik/ca prehrambene tehnologije)
 
a) sa završenim najmanje VII stepenom stručne spreme, sa zvanjem :

profesora hemije, ili završenim opštim smjerom studija hemije s položenom pedagoško-psihološkom   i   metodičko-didaktičkom grupom predmeta ,

dipl. ing. prehrambene tehnologije i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta

dipl.ing. poljoprivrede –odsjek tehnologije poljoprivrednih I prehrambenih proizvoda i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta
 
b) sa završenim II, odnosno III ciklusom studija hemije po bolonjskom visokoobrazovnom procesu na odgovarajućem fakultetu  i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta.
sa završenim II, odnosno III ciklusom studija po bolonjskom visokoobrazovnom procesu na poljoprivredno prehrambenom fakultetu  s položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta
 
 Uslovi za radno mjesto navedeno pod b) redni broj 15. ( nastavnik tehnologije zanimanja frizer/ frizer/vlasuljar)
 
a) sa završenim najmanje VII stepenom stručne spreme, sa zvanjem:

profesora hemije, ili završenim opštim smjerom studija hemije s položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta i

diplomirani tehnolog s položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta
 
b) sa završenim II, odnosno III ciklusom studija hemije po bolonjskom visokoobrazovnom procesu na odgovarajućem fakultetu (Prirodno-matematički, Nastavnički) i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta ili sa završenim II, odnosno III ciklusom studija na tehnološkom fakultetu
po bolonjskom visokoobrazovnom procesu i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta
 Uslovi za radno mjesto navedeno pod b) redni broj 16. ( nastavnik tehnologije materijala frizer/ frizer/vlasuljar)
 
a) sa završenim najmanje VII stepenom stručne spreme, sa zvanjem:

profesora hemije, ili završenim opštim smjerom studija hemije s položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta i

diplomirani tehnolog s položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta
 
b) sa završenim II, odnosno III ciklusom studija hemije po bolonjskom visokoobrazovnom procesu na odgovarajućem fakultetu (Prirodno-matematički, Nastavnički) i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta ili sa završenim II, odnosno III ciklusom studija na tehnološkom fakultetu
po bolonjskom visokoobrazovnom procesu i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta
 Uslovi za radna mjesta navedena pod b) redni broj 17. ( nastavnik/ca prava)
a) sa završenim najmanje VII stepenom stručne spreme, sa zvanjem:

Diplomirani pravnik i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta
b) sa završenim II, odnosno III ciklusom studija na pravnom fakultetu  s položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta.
 Uslovi za radna mjesta navedena pod b) redni broj 18. ( nastavnik/ca elektrotehnike)
a) sa završenim najmanje VII stepenom stručne spreme, sa zvanjem:

Diplomirani inženjer elektrotehnike  i položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta
b) sa završenim II, odnosno III ciklusom studija na elektrotehničkom fakultetu  s položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta
 Uslovi za radna mjesta navedena pod b) redni broj 19. ( sekretar) su:
 
 a) sa završenim najmanje VII stepenom stručne spreme, sa zvanjem:

Diplomirani pravnik
 b) sa završenim I ciklusom ( 240 etcs bodova)  po bolonjskom visokoobrazovnom procesu,  II odnosno III ciklusom studija na pravnom fakultetu. 
 Uslovi za radno mjesto navedeno pod b1) redni broj 1. (samostalni referent za plan i analizu) su:
 
 a) sa završenim najmanje VII stepenom stručne spreme, sa zvanjem:

Diplomirani ekonomista
 b) sa završenim I ciklusom ( 240 etcs bodova)  po bolonjskom visokoobrazovnom procesu,  II odnosno III ciklusom studija na ekonomskom fakultetu. 
 Uslovi za radna mjesta navedena pod b) redni broj 20. (domar) su:
 
Stepen stručne spreme: SSS-III ili V stepen stručne spreme, smjer: mašinski, građevinski, elektro, drvni.
 Uslovi za radno mjesto navedeno pod b) redni broj 21 i 22. (radnica na održavanju higijene) su:
 
Stepen stručne spreme: NK ili SSS, osnovna škola ili srednja škola
 d)  Prednost  u  prijemu  u  radni  odnos  po  posebnim uslovima
 
Nakon bodovanja na osnovu općih i posebnih kriterija, te nakon provedene kompletne procedure uključujući i intervju, na ukupan broj prethodno ostvarenih bodova u zavisnosti o pripadnosti boračkoj populaciji (branioci i članovi njihovih porodica) dodaju se i dodatni bodovi na način propisan članom 16. Pravilnika sa kriterijima za prijem radnika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao javnim ustanovama na području Kantona Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo, broj: 29/21 - u daljem tekstu: Pravilnik), a dodatni bodovi se računaju u skladu sa Instrukcijom o bližoj primjeni kriterija vrednovanja prema uredbi o jedinstvenim kriterijima i pravilima za zapošljavanje branilaca i članova njihovih porodica u institucijama u Kantonu Sarajevo, Gradu Sarajevo i općinama u Kantonu Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“, broj: 38/20 i 28/21). Pravo na dodatne bodove ostvaruju branioci i članovi njihovih porodica pod sljedećim uslovima: a) da imaju prijavljeno prebivalište/boravište u Kantonu Sarajevo i b) da se nalaze na evidenciji JU „Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo" ili su zaposleni na određeno vrijeme, što se dokazuje uvjerenjem/potvrdom iz člana 18. stav (2) tačka f) Pravilnika ili da su zaposleni sa nižom stručnom spremom od one koju posjeduju.
 e) Prijem radnika za pozicije b) redni brojevi 1-22 se vrši na određeno vrijeme od okončanja konkursne procedure do 31.08.2022.godine i b1) redni broj 1. na određeno vrijeme od okončanja konkursne procedure do povratka radnice sa bolovanja , a najduže do 31.08.2022.godine.
 f) Probni rad nije predviđen ni za jednu poziciju.
 g) Mjesto obavljanja rada i radno vrijeme
 
Mjesto obavljanja rada radnika navedenih pod b) i b1)  je na adresi JU “ Srednjoškolski centar” Hadžići, u ulici 6.mart broj 19, 71240 Hadžići.
 
Radno vrijeme radnika navedenih pod pod b) 1-18  se ostvaruje zavisno od rasporeda časova u školskoj 2021/2022. godini i traje zavisno od dužine radnog vremena utvrđenog prijavom na PIO, kolektivnim ugovorom, pravilnikom o radu i ugovorom o radu radnika. Radno vrijeme radnika navedenih pod b) br 19 i b1) br.1 je od 08:00 do 16:00 sati. Radno vrijeme radnika navedenih pod b) br 20, 21 i 22 ostvaruje se u smjenama periodično
 ( I smjena od 700 do 15 00  a II smjena od 1300 do 2100 ).
 h) Iznos osnovne plate
 
Osnovna plaća nastavnika sa punom nastavnom normom/radnim vremenom navedenih pod b) redni brojevi 1.-18; b) iznosi za:

nastavnik- 1.165,00 KM;

nastavnik – mentor- 1.197,00 KM;

nastavnik - savjetnik, -1.228,50 KM;

nastavnik - viši savjetnik- 1.291,50 KM;*
 
*Tačan iznos osnovne plaće utvrđuje se na osnovu stečenog zvanja nastavnika. Osnovna plata nastavnika sa nepunom nastvnom normom odredit će se u skladu sa Zakonom, Kolektivnim ugovorom i Pravilnikom o radu, srazmjerno vremenu provedenom na radu.
 
 
 -Osnovna plaća radnika sa punim radnim vremenom  navedenih po b) redni broj 19 i b) 1.iznosi za :

stručni saradnik- 1.165,00 KM;

samostalni stručni saradnik-1.197,00 KM

viši stručni saradnik-1228,50 KM

stručni saradnik savjetnik- 1291,50 KM **
 
** Tačan iznos osnovne plaće utvrđuje se na osnovu stečenog zvanja radnika.
 
-Osnovna plaća radnika navedenog pod a) redni broj 20. iznosi 756,00 KM.
-Osnovna plaća radnika navedenog pod a) redni broj 21 i 22. iznosi 645,75 KM.
 i)  Rok za podnošenje prijave
 
 Konkurs ostaje otvoren 10 dana od dana objave obavještenja o raspisanom konkursu u dnevnim novinama           “ Oslobođenje “ i krajnji rok za prijavu na javni konkurs je 23.08.2021.godine.
 j) Telefon kontakt osobe zadužene za davanje obavješetenja
 
Kontakt broj osobe zadužene za davanje dodatnih obavještenja je 033/580-716.
 k) Adresa na koju se prijave podnose
 
JU Srednjoškolski centar Hadžići ul. 6 mart br.19; 71240 Hadžići
 l) Dokumentacija koja se podnosi uz prijavu:
 
Kandidati su dužni dostaviti sljedeću obaveznu dokumentaciju:
a) svojeručno potpisana pisana prijava na konkurs sa kratkom biografijom, kontakt podacima kandidata, (adresa, broj telefona, e-mail adresa),tačnom naznakom na koju poziciju se konkuriše i tačno navedenom dokumentacijom koja se prilaže uz prijavu na konkurs;
b) diploma/svjedodžba o stečenoj stručnoj spremi ili akademskom zvanju;
c) izvod iz matične knjige rođenih;
d) uvjerenje o državljanstvu (ne starije od šest mjeseci), od dana objavljivanja konkursa.
e) saglasnost da se obavijesti iz čl. 23.st 1. Pravilnika i preliminarne odluke  iz čl.25. st 2.Pravilnika dostavljaju elektronskom poštom na adresu koju je kandidat naveo u prijavi na javni konkurs,
f) druge dokaze o ispunjavanju uslova za to radno mjesto, a koji su navedeni u javnom konkursu.
 
Pored obavezne dokumentacije, kandidati mogu dostaviti i dodatnu dokumentaciju predviđenu članom 18 stav 2. Pravilnika o kriterijima za prijem radnika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao javnim ustanovama čiji je osnivač Kanton Sarajevo, („Službene  novine Kantona Sarajevo“ broj: 29/21), i to:
a) Uvjerenje/potvrda o radnom stažu i uvjerenje sa šifrom zanimanja koje izdaje fond za penzijsko-invalidsko osiguranje,
b)uvjerenje/potvrda poslodavca o vremenu provedenom na stručnom osposobljavanju u ustanovi,
c) potvrde o ostvarenom radnom stažu kod poslodavca kod kojeg je kandidat radio sa tačno naznačenim poslovima i radnim zadacima,  koje je kandidat obavljao,
d) uvjerenje o položenom stručnom ispitu,
e) potvrda o vremenu provedenom na evidenciji Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo (ne starija od tri mjeseca),
f) potvrda da se kandidat nalazi na evidenciji Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo ili da je u radnom odnosu na određeno vrijeme ( član 16. stav 3 tačka b) Pravilnika),
g)uvjerenje nadležnog organa kojim se potvrđuje neratni invaliditet,
h) rješenje o sticanju posebnog stručnog zvanja koje je izdato u skladu sa Pravilnikom o ocjenjivanju, napredovanju i stjecanju stručnih zvanja odgajatelja, profesora/ nastavnika i stručnih saradnika u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama i domovima učenika,
i) rješenje o ocjeni o radu  koje je izdato u skladu sa Pravilnikom o ocjenjivanju, napredovanju i stjecanju stručnih zvanja odgajatelja, profesora/nastavnika i stručnih saradnika u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama i domovima učenika,
j) potvrda o posebnom priznanju UNSA,
k) rješenje/uvjerenje nadležnog  organa o priznavanju o pripadnosti boračkoj populaciji i to:

uvjerenje o statusu djeteta šehida-poginulog borca i nestalog branioca;

rješenje o priznatom pravu na porodičnu invalidninu za suprugu šehida-poginulog, umrlog i nestaog            branioca i uvjerenje o učešću u oružanim snagama za šehida/poginulog, umrlog i nestalog branioca, rješenje o priznatom svojstvu ratnog vojnog invalida.

dokaz o bračnoj zajednici sa ratnim vojnim invalidom,

rješenje o priznatom pravu na mjesečno novčano primanje dobitniku priznanja,

uvjerenje o učešću u oružanim snagama,

uvjerenje o statusu djeteta ratnog vojnog invalida,

rješenje o priznatom pravu na invalidninu ili mjesečni novčani dodatak ili uvjerenje o učešću u oružanim snagama koje izdaje općinska služba za boračko-invalidsku zaštitu odnosno grupa za pitanja evidencije iz oblasti vojne obaveze prema mjestu prebivališta,
l) dokaz da je kandidat autor/koautor udžbenika koji je u upotrebi u Kantonu Sarajevo.
m) uvjerenje/potvrda o neprekidnom prebivalištu na području Kantona Sarajevo u posljednja 24 mjeseca (ne starije od šest mjeseci).
 
Prijava kandidata koji nije dostavio dodatnu dokumentaciju će se smatrati urednom, a prijavljeni kandidati će se bodovati samo po osnovu onih kriterija za koje su dostavili urednu i validnu dokumentaciju.
 
Dokumentacija koju kandidat dostavlja uz prijavu na konkurs mogu biti kopije, uz obavezu da kandidat koji je primljen po konkursu dostavi originalnu dokumentaciju ili ovjerene kopije dokumentacije, najkasnije pet dana po dobijanju konačne odluke o izboru radnika.
 
Kandidati iz člana 22. st. (4) i (5) Pravilnika će u pisanom obliku putem elektronske pošte na adresu navedenu u prijavi na javni konkurs biti obaviješteni o mjestu i vremenu provjere radnih i stručnih sposobnosti, a ukoliko bez opravdanja ne pristupe istoj, izgubit će pravo daljnjeg učešća u konkursnoj proceduri.
U skladu sa čl.25 stav 1. direktor, u roku od tri dana od dana dobijanja konačne bodovne rang-liste i završnog izvještaja o radu Komisije, donosi preliminarnu odluku o prijemu kandidata u radni odnos koji se nalazi na prvom mjestu konačne bodovne rang-liste, a ako on ne prihvata zaposlenje, direktor donosi novu preliminarnu odluku o prijemu u radni odnos sljedećeg kandidata s bodovne rang-liste i tako sve do kandidata koji će prihvatiti zaposlenje.
Odluka iz stava 1. dostavlja se izabranom kandidatu elektronskom poštom na adresu navedenu u prijavi na javni konkurs.
Kandidat koji je primljen u radni odnos ima obavezu da u roku od dva radna dana od prijema odluke iz stava 1. čl.25, direktoru u pisanom obliku, elektronskom poštom dostavi izjavu da li prihvata ili ne prihvata zaposlenje. Ukoliko u pomenutom roku kandidat ne dostavi izjavu o prihvatanju posla, smatra se da nije prihvatio posao, potom će direktor donijeti novu preliminarnu odluku, za sljedećeg kandidata sa konačne rang liste i tako redom do kandidata koji će prihvatiti zaposlenje , a prošao je cjelokupnu proceduru izbora.
Ukoliko niti jedan od kanidata  koji je prošao cjelokupnu proceduru izbora nije prihvatio posao, komisija provodi proceduru iz člana 16. i člana 22. st. 4 i 5 Pravilnika, sa sljedećim kandidatima na bodovnoj rang-listi. Rok za provođenje je tri dana od dana utvrđivanja da nijedan kandidat nije prihvatio posao.
Nakon što se utvrdi koji od izabranih kandidata prihvata zasnivanje radnog odnosa, direktor donosi odluku o izboru koja obavezno sadrži pouku o pravnom lijeku i ista se putem pošte, u roku od sedam dana od dana donošenja zajedno sa obavještenjem o rezultatima konkursa, dostavlja svim kandidatimma koji su se prijavili na konkurs.
Ustanova je obavezna u obavještenju o rezultatima obavijestiti kandidata koji nije izabran o mjestu i vremenu preuzimanja dokumentacije koju je dostavio uz prijavu na konkurs.
 
Nakon konačnosti Odluke o izboru radnika iz člana 25. stav (5), odnosno 26. stav (6) Pravilnika, a najkasnije na dan početka rada u školi, izabrani kandidat je dužan dostaviti ljekarsko uvjerenje nadležne zdravstvene ustanove koje nije starije od šest mjeseci, kao i drugu dokumentaciju u skladu sa zakonom i internim aktima Škole, nakon čega direktor zaključuje ugovor o radu sa izabranim kandidatom.
 m)  Prijave sa dokazima o ispunjavanju uslova za konkurs dostaviti putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu : JU Srednjoškolski centar  Hadžići, ulica 6.mart broj 19, 71240, Hadžići, sa naznakom- “ Prijava na javni konkurs na poziciju ( navesti poziciju/e za koju/e je raspisan javni konkurs) NE OTVARAJ- OTVARA KOMISIJA.
 Nepotpune, neblagovremene i neuredne prijave neće se uzeti u razmatranje. Molimo kandidate da dokumentaciju dostavljaju u fotokopijama, jer se nakon okončanja javnog konkursa ista neće vraćati na adresu.
 
 
 
 
 
 
Obavještenje o raspisanom ovom konkursu će biti objavljeno u dnevnim novinama „Oslobođenje“, dana 13.08.2021.godine, a kompletan tekst javnog konkursa je objavljen na službenoj internet stranici JU“ Srednjoškolski centar“ Hadžići i putem službenog e-maila škole dostavljen Ministarstvu za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo i JU „Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo“ radi objavljivanja na njihovim službenim internet stranicama uz naznaku isteka roka za prijavu na ovaj konkurs i ostat će objavljen na službenoj internet stranici škole u čitavom periodu roka prijave.
 

Rok