Skip to main content
Please wait...

Konkurs za popunu upražnjenih radnih mjesta u školskoj 2021/2022. godini u OŠ "Vladislav Skarić"

(3, Aug 2021)

Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Kanton Sarajevo
Općina Centar
JAVNA USTANOVA OSNOVNA ŠKOLA ″VLADISLAV SKARIĆ″ SARAJEVO
Terezija 48www.osvs.edu.ba
Na osnovu čl. 88. i 94. Zakona o osnovnom odgoju i obrazovanju (″Službene novine Kantona Sarajevo″, br. 23/17, 33/17, 30/19 i 34/20), čl. 4., 5., 6. i 18. Pravilnika s kriterijima za prijem radnika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao javnim ustanovama čiji je osnivač Kanton Sarajevo (″Službene novine Kantona Sarajevo″, broj 29/21), čl. 71. i 113. Pravila JU OŠ ''Vladislav Skarić″ Sarajevo, Saglasnosti ministrice za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo, broj: 11-30-26245-1, od 19. 07. 2021. godine i Odluke Školskog odbora JU OŠ ″Vladislav Skarić″ Sarajevo, broj: 01-1-7-301/21, od 22. 6. 2021. godine, raspisuje
J A V N I K O N K U R S
za popunu upražnjenih radnih mjesta
a) Na određeno vrijeme, od okončanja konkursne procedure do 31. 8. 2022. godine za:
1. Nastavnik geografije/zemljopisa ... 1 izvršilac, 7 časova sedmično
2. Nastavnik informatike ... 1 izvršilac, 8 časova sedmično
3. Nastavnik islamske vjeronauke ... 1 izvršilac, 3 časa sedmično
4. Nastavnik razredne nastave … 1 izvršilac, puna nastavna norma
5. Nastavnik razredne nastave … 1 izvršilac, puna nastavna norma
6. Nastavnik razredne nastave … 1 izvršilac, puna nastavna norma
7. Nastavnik razredne nastave … 1 izvršilac, puna nastavna norma
8. Dnevni čuvar … 1 izvršilac, puno radno vrijeme (40 sati sedmično)
b) Na određeno vrijeme, od okončanja konkursne procedure do prestanka prava radnice na rad sa polovinom radnog vremena, a najkasnije do 11. 05. 2022. godine za:
1. Samostalni referent za plan i analizu ... 1 izvršilac, nepuno radno vrijeme (20 sati sedmično).
Poslovi navedenih radnih mjesta obavljaju se na osnovu Zakona o osnovnom odgoju i obrazovanju (″Službene novine Kantona Sarajevo″, br. 23/17, 33/17, 30/19 i 34/20, u daljem tekstu: Zakon), Nastavnog plana i programa za osnovnu školu (NPP), Pedagoških standarda i općih normativa za osnovni odgoj i obrazovanje i normativa radnog prostora i opreme, nastavnih sredstava i učila po predmetima za osnovnu školu („Službene novine Kantona Sarajevo“ broj 30/18, u daljem tekstu: Pedagoški standardi), Pravilnika o radu škole (objavljen na službenoj internet stranici Škole) i drugih relevantnih propisa.
Opis poslova za radna mjesta navedena pod:
a) od rednog broja 1. do 7. -
- neposredni odgojno-obrazovni rad (redovna nastava prema NPP),
- pregled pismenih zadataka i programom predviđenih kontrolnih i grafičkih radova,
- ostali oblici neposrednog odgojno-obrazovnog rada (razredništvo, dopunska, dodatna, fakultativna nastava, slobodne aktivnosti, terenska/inovativna nastava)
- pripremanje za neposredno odgojno-obrazovni rad,
- ostali poslovi:
- stručno usavršavanje,
- rad u stručnim organima,
- saradnja s roditeljima,
- rad na pedagoškoj dokumentaciji,
- rad na pedagoškoj elektronskoj dokumentaciji,
- dežurstvo,
- konsultacije s učenicima (ukoliko se realiziraju u posebnom terminu van redovne nastave),
- vođenje stručnog aktiva,
- rad u komisiji koju imenuju stručni organi škole,
- rad u komisiji koju imenuje Školski odbor,
- priprema za izvođenje terenske nastave,
- posjete kulturnim i javnim ustanovama kao i kulturno-historijskim spomenicima,
- ostali poslovi po nalogu direktora.
a) redni broj 8. -
Obilazak prostorija u Školi, obilazak zgrade radi sprečavanja eventualnog požara i
ilegalnog ulaska, krađa, nasilništva i ostalih protuzakonitih postupaka, te obavljanje i
drugih sličnih poslova po nalogu direktora škole i sljedećih poslova:
- u toku dana brine o sigurnosti učenika i radnika Škole,
- pregleda i uočava eventualne nedostatke na instalacijama vode, struje i grijanja,
- nadzire sportsku salu u toku iznajmljivanja sportskim klubovima i rekreativcima,
- nadzire učionice i prostorije škole koje se iznajmljuju edukativnim udruženjima,
- čisti snijeg, kosi travu u školskom dvorištu i vodi računa o čistoći dvorišta,
- po nalogu direktora pomaže u određenim poslovima domaru škole i radnicama na
održavanju čistoće,
- kontinuirano pohađa dodatna radno-profesionalna usavršavanja vezana za protivpožarnu
zaštitu, zaštitu u slučaju nepogoda i vanrednih situacija, planove evakuacije objekta
Škole i opće-sigurnosne aspekte,
- obavlja i druge poslove po nalogu direktora.
b) redni broj 1. -
Obavlja stručne računovodstveno-finansijske poslove:
- praćenje i sprovođenje zakona o finansijskom poslovanju, o računovodstvu, knjigovodstvu, trezoru, o izvršenju budžeta, i drugih zakonskih propisa donijetih na osnovu zakona iz ove oblasti,
- poslovi analize/analiza izvršenja plana iz predhodne godine, izrada uporednih po strukturi plana i izrada podloga za planske aktivnosti za narednu godinu, analiza izvršenja po bilansnim stavkama, izrada uporednih pogleda za izradu finansijskog plana za narednu godinu,
- poslovi planiranja/izrada godišnjeg plana po svim analitičkim i sintetičkim strukturama, učešće u izradi godišnjeg plana ostalih aktivnosti Škole,
- izrada periodičnih izvještaja i završnog računa/redovno knjiženje svih poslovnih promjena koje se odnose na finansijsko poslovanje škole, zaključivanje analitičkih i sintetičkih konta, bilansno usaglašavanje poslovnih promjena po kontima i dnevniku, izrada bilansa uspjeha, izrada bilansa stanja,
- pripremni i organizacioni poslovi/priprema godišnje inventure i koordinacija s radnim komisijama,
- sve aktivnosti nadzora i provedebe nad vlastitim prihodima Škole,
- obračunski poslovi /pripreme za obračun plaća, naknada i drugih primanja koja imaju karakter materijalnih troškova, doprinosa i obaveza, obračun kredita, osiguranja, izrada virmana,
- saradnja s institucijama (Ministarstvo, Ministarstvo finanasija KS i druge relevantne institucije za obavljenje ovog posla),
obavlja i druge stručne poslove i radne zadatke po nalogu direktora.
Pored općih uslova utvrđenih Zakonom o radu (''Službene novine Federacije BiH'', br. 26/16 i 89/18) za zasnivanje radnog odnosa, kandidati treba da ispunjavaju i posebne uslove predviđene Zakonom, NPP-om, Pedagoškim standardima i Pravilnikom o radu škole, uz primjenu Pravilnika s kriterijima za prijem radnika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao javnim ustanovama čiji je osnivač Kanton Sarajevo (″Službene novine Kantona Sarajevo″, broj 29/21, u daljem tekstu: Pravilnik) i to
za radno mjesto pod tačkom:
a) redni br. 1., 4., 5., 6. i 7. kandidat treba da ima:
- Završenu visoku (VII stepen), I, II ili III ciklus bolonjskog visokoobrazovnog procesa ili višu (VI stepen ili I ciklus, kao Zakonski izuzetak) na nastavničkom fakultetu ili drugom fakultetu i položenu pedagoško-psihološku grupu predmeta, koji ima odgovarajući profil stručne spreme koji je propisan u NPP-u.
- Lica sa završenim I ciklusom bolonjskog visokoobrazovnog procesa i višom stručnom spremom, koja su na dan 16.06.2017. ispunjavali uslove stručne spreme za zasnivanje radnog odnosa u školama na poslovima nastavnika, do 01. 09. 2021. godine mogu konkurisati za prijem u škole i biti primljeni na te poslove.
a) redni broj 2. kandidat treba da ima:
- Završenu visoku (VII stepen), I, II ili III ciklus bolonjskog visokoobrazovnog procesa ili višu (VI stepen ili I ciklus, kao Zakonski izuzetak) na nastavničkom fakultetu ili drugom fakultetu i položenu pedagoško-psihološku grupu predmeta, koji ima odgovarajući profil stručne spreme koji je propisan u NPP-u:
Profesor Bakalaureat/bachelor - nastavnički smjer
1. Profesor informatike
2. Profesor tehničkog odgoja i informatike
3. Profesor matematike i informatike
4. Bakalaureat/bachelor informatike i tehnike
5. Bakalaureat/bachelor matematike i informatike
6. Bakalaureat/bachelor tehničkog odgoja i informatike
7. Bakalaureat/bachelor fizike i informatike
8. Bakalaureat/bachelor matematike – matematika i informatika
9. Bakalaureat/bachelor matematike i informatike
10. Bakalaureat/bachelor kulture življenja i tehničkog odgoja sa informatikom
Magistar - nastavnički smjer sa prethodno završenim prvim ciklusom odgovarajućeg fakulteta i stručnog zvanja. Lista stručnih zvanja navedena u prethodnoj listi “Profesor Bakalaureat/bachelor - nastavnički smjer”
11. Magistar tehničkog odgoja i informatike
12. Magistar računarstva i informatike
13. Magistar matematike i informatike
14. Magistar informatike i tehnike
15. Magistar matematike, nastavnički smjer
Profili i stručne spreme nenastavničkih profila, uz uslov položene pedagoško-psihološke i metodičko-didaktičke grupe predmeta
16. Bakaleureat/bachelor softverskog inženjerstva
17. Bakalaureat/bachelor matematike - softversko inženjerstvo
18. Diplomirani matematičar-informatičar
19. Diplomirani informatičar
20. Diplomirani inžinjer informatike i računarstva
21. Diplomirani inženjer elektrotehnike
22. Magistar matematike – softversko inženjerstvo
23. Magistar softverskog inženjerstva
24. Magistar matematičkih nauka, smjer teorijska kompjutorska nauka.
- Lica sa završenim I ciklusom bolonjskog visokoobrazovnog procesa i višom stručnom spremom, koja su na dan 16.06.2017. ispunjavali uslove stručne spreme za zasnivanje radnog odnosa u školama na poslovima nastavnika, do 01. 09. 2021. godine mogu konkurisati za prijem u škole i biti primljeni na te poslove.
a) redni broj 3. kandidat treba da ima:
Završenu visoku (VII stepen), II ili III ciklus bolonjskog visokoobrazovnog procesa ili višu (VI stepen ili I ciklus - minimalno 240 ECTS bodova, kao Zakonski izuzetak) na islamskom fakultetu uz važeću saglasnost Islamske zajednice, u skladu sa Nastavnim planom i programom.
Pod islamskim fakultetima podrazumijevaju se:
1. Fakultet islamskih nauka u Sarajevu,
2. Islamski pedagoški fakultet u Zenici,
3. Islamski pedagoški fakultet u Bihaću,
4. Fakultet za islamske studije u Novom Pazaru,
5. te islamski fakulteti u inozemstvu sa vnostrificiranom diplomom uz položenu
pedagoško-didaktičko-metodičku grupu predmeta.
Pod odgovarajućim zvanjima podrazumijevaju se:
1. Profesor/bachelor islamskih nauka
2. Profesor/bachelor islamske teologije
3. Bachelor teologije
4. Diplomirani teolog
5. Profesor islamskih teoloških studija
6. Profesor
7. Profesor/bachelor islamske vjeronauke i religijskog odgoja
8. Profesor religijske pedagogije
9. Profesor islamske pedagogije
10. Diplomirani profesor islamske vjeronauke
11. Bakalaureat/bachelor islamske vjeronauke
12. master/magistar islamske vjeronauke
13. master/magistar religijske pedagogije
14. master/magistar religijske edukacije
15. master/magistar teolog, magistar islamskih nauka
16. te ostali srodni profili sa definiranih islamskih fakulteta.
- Lica sa završenim I ciklusom bolonjskog visokoobrazovnog procesa i višom stručnom spremom, koja su na dan 16.06.2017. ispunjavali uslove stručne spreme za zasnivanje radnog odnosa u školama na poslovima nastavnika, do 01. 09. 2021. godine mogu konkurisati za prijem u škole i biti primljeni na te poslove.
a) redni broj 8. kandidat treba da ima:
Završen III ili IV stepen stručne spreme s položenim ispitom iz protivpožarne (PP) zaštite.
b) redni broj 1. kandidat treba da ima:
Završen najmanje VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa Bolonjskog sistema sa 240 ECTS studijskih bodova ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema, završen ekonomski fakultet ili druga visoko obrazovna institucija ekonomske struke.
Mjesto obavljanja rada za navedena radna mjesta pod a) i b) je na adresi JU OŠ „Vladislav Skarić“ Sarajevo, ulica Terezija broj 48, 71000 Sarajevo.
Radno vrijeme za radna mjesta navedena pod:
a) od rednog broja 1. do rednog broja 7. je naprijed navedeno puno ili nepuno radno vrijeme, koje se ostvaruje zavisno od Godišnjeg programa rada i Rasporeda časova u školskoj 2021/2022. godini i traje u dužini radnog vremena utvrđenog prijavom na PIO, Granskim Kolektivnim ugovorom, Pravilnikom o radu i ugovorom o radu.
a) redni broj 8. je puno radno vrijeme (40 sati sedmično), u petodnevnoj radnoj sedmici, od ponedjeljka do petka.
b) redni broj 1. je nepuno radno vrijeme (20 sati sedmično), u petodnevnoj radnoj sedmici, od ponedjeljka do petka.
Osnovna plaća za rad za navedena radna mjesta, navedena pod:
a) od rednog broja 1. do 7. iznosi :
- za VŠS - 1.071,00 KM, zavisi od stručnog zvanja radnika i srazmjerno vremenu provedenom na radu,
- za VII – VII stepen , I, II, III ciklus bolonjskog visokoobrazovnog procesa 1.165,50 KM, zavisi od stručnog zvanja radnika i srazmjerno vremenu provedenom na radu.
a) redni broj 8. iznosi: 693,00 KM.
b) redni broj 1. iznosi: 1.165,50 KM, zavisi od stručnog zvanja radnika i srazmjerno vremenu provedenom na radu.
Uz prijavu na konkurs kandidati su obavezni blagovremeno dostaviti - OBAVEZNU DOKUMENTACIJU, pod kojom se podrazumijeva:
a) svojeručno potpisana pisana prijava na konkurs s kratkom biografijom, kontakt podacima kandidata (adresa, broj telefona, e-mail adresa), tačnom naznakom na koju poziciju se konkuriše i tačno navedenom dokumentacijom koja se prilaže uz prijavu na konkurs;
b) diploma/svjedodžba o stečenoj stručnoj spremi ili akademskom zvanju;
c) izvod iz matične knjige rođenih;
d) uvjerenje o državljanstvu (ne starije od šest mjeseci);
e)saglasnost da se obavijesti iz člana 23. stav (1) Pravilnika i preliminarne odluke iz člana 25. stav (2) Pravilnika dostavljaju elektronskom poštom na adresu koju je kandidat naveo u prijavi na Javni konkurs;
f)i druge dokaze o ispunjavanju uslova za to radno mjesto, a koji su navedeni u Javnom konkursu.
Pored obavezne dokumentacije kandidati mogu dostaviti i - DODATNU DOKUMENTACIJU, pod kojom se podrazumijeva:
a) uvjerenje/potvrda o radnom stažu i uvjerenje sa šifrom zanimanja koje izdaje fond za penzijsko- invalidsko osiguranje;
b)uvjerenje/potvrda poslodavca o vremenu provedenom na stručnom osposobljavanju u ustanovi;
c) potvrde o ostvarenom radnom stažu kod poslodavca kod kojeg je kandidat radio s tačno naznačenim poslovima i radnim zadacima koje je kandidat obavljao;
d) uvjerenje o položenom stručnom ispitu;
e) potvrda o vremenu provedenom na evidenciji Službe za zapošljavanje (ne starija od tri mjeseca);
f)potvrda da se kandidat nalazi na evidenciji Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo ili da je u radnom odnosu na određeno vrijeme (član 16. stav (3) tačka b) Pravilnika);
g)uvjerenje nadležnog organa kojim se potvrđuje neratni invaliditet;
h) rješenje o sticanju posebnog stručnog zvanja koje je izdato u skladu s Pravilnikom o ocjenjivanju, napredovanju i stjecanju stručnih zvanja odgajatelja, profesora/nastavnika i stručnih saradnika u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama i domovima učenika;
i) rješenje o ocjeni o radu koje je izdato u skladu s Pravilnikom o ocjenjivanju, napredovanju i sticanju stručnih zvanja odgajatelja, profesora/nastavnika i stručnih saradnika u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama i domovima učenika;
j)potvrda o posebnom priznanju UNSA;
k) uvjerenje/rješenje nadležnih organa o pripadnosti boračkoj populaciji i to:
- uvjerenje o statusu djeteta šehida - poginulog borca i nestalog branioca;
-rješenje o priznatom pravu na porodičnu invalidninu za suprugu šehida – poginulog, umrlog i nestalog branioca i uvjerenje o učešću u oružanim snagama za šehida/poginulog, umrlog i nestalog branioca, rješenje o priznatom svojstvu ratnog vojnog invalida;
- dokaz o bračnoj zajednici sa ratnim vojnim invalidom;
- rješenje o priznatom pravu na mjesečno novčano primanje dobitniku priznanja;
- uvjerenje o učešću u oružanim snagama;
- uvjerenje o statusu djeteta ratnog vojnog invalida;
- rješenje o priznatom pravu na invalidninu ili mjesečni novčani dodatak ili uvjerenje o učešću u oružanim snagama koje izdaje općinska služba za boračko-invalidsku zaštitu odnosno grupa za pitanje evidencije iz oblasti vojne obaveze prema mjestu prebivališta;
l) dokaz da je kandidat autor/koautor udžbenika koji je u upotrebi u Kantonu Sarajevo.
Prijava kandidata koji nije dostavio dodatnu dokumentaciju će se smatrati urednom, a prijavljeni kandidat će se bodovati samo po osnovu onih kriterija za koje je dostavio urednu i validnu dokumentaciju.
Dokumentacija koju kandidat dostavlja uz prijavu na konkurs mogu biti kopije uz obavezu da kandidat koji je primljen po konkursu dostavi originalnu dokumentaciju ili ovjerene kopije dokumentacije, najkasnije pet dana po dobijanju konačne odluke o izboru radnika.
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti u prijem u radni odnos po posebnim uslovima po osnovu Pravilnika, dužan je dostaviti dokaz pripadnosti nekoj od kategorija i dokaz o ispunjavanju uslova, u skladu sa članom 16. navedenog Pravilnika:
"Član 16. (Dopunska prava boraca-branitelj BiH)
(1) Nakon bodovanja na osnovu općih i posebnih kriterija, te nakon provedene kompletne procedure uključujući i intervju, na ukupan broj prethodno ostvarenih bodova u zavisnosti o pripadnosti boračkoj populaciji (branioci i članovi njihovih porodica) dodaju se i dodatni bodovi na način da se na ukupan broj bodova dodaje postotak od istih i to za:
a) dijete šehida, poginulog, umrlog, nestalog branioca bez oba roditelja 50%,
b) lice u statusu člana porodice šehida/poginulog, umrlog i nestalog branioca, pri čemu djeca imaju prednost 35%;
c) lice u statusu ratnog vojnog invalida i to do X grupe 27,5% + 0,3% za svaku narednu grupu invalidnosti od I grupe 27,5 - 30,2%;
d) lice u statusu demobiliziranog branitelja za jednu godinu učešća 23,5% + 0,1% za svaki mjesec učešća u Oružanim snagama 23,5 - 27,1%;
e) dijete ratnog vojnog invalida od X grupe 20,5% + 0,3% za svaku narednu grupu invalidnosti do I grupe 20,5 - 23,2%;
f) dijete demobiliziranog branitelja s jednom godinom učešća u Oružanim snagama 16,4% + 0,1% za svaki mjesec učešća u Oružanim snagama 16,4 - 20%;
g) lice u statusu dobitnika ratnog priznanja i odlikovanja dobija dodatno 10%;
h) dijete dobitnika ratnog priznanja i odlikovanja 5%;
i) lice u statusu organizatora otpora sa učešćem od 18.09.1991. do 15.10.1991. godine dodatno 3%;
j) lice u statusu organizatora otpora, veterana sa učešćem od 15.10.1991. do 15.04.1992. godine dodatno po 0,3% po mjesecu u datom periodu 0,3 - 1,8%;
k) lice u statusu maloljetni branitelj dodatno 2%;
l) dijete umrlog demobiliziranog branitelja i ratnog vojnog invalida dodatno 1%.
(2) Suprugama ratnih vojnih invalida, kao članu uže porodice ratnog vojnog invalida, nakon bodovanja po osnovu općih i posebnih kriterija i provedene kompletne procedure, uključujući i intervju, na ukupan broj ostvarenih bodova dodaju se i dodatni bodovi i to:
a) suprugama ratnih vojnih invalida od X do VII grupe 1%
b) suprugama ratnih vojnih invalida od VI do III grupe 2%
c) suprugama ratnih vojnih invalida od II do I grupe 3%
(3) Pravo na dodatne bodove ostvaruju branioci i članovi njihovih porodica pod sljedećim uslovima:
a) da imaju prijavljeno prebivalište/boravište u Kantonu Sarajevo i
b) da se nalaze na evidenciji JU "Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo" ili su zaposleni na određeno vrijeme, što se dokazuje uvjerenjem/potvrdom iz člana 18. stav (2) tačka f) ovog pravilnika ili da su zaposleni sa nižom stručnom spremom od one koju posjeduju.
(4) Dodatni bodovi iz st. (1) i (2) ovog ćlana računaju se u skladu sa Instrukcijom o bližoj primjeni kriterija vrednovanja prema uredbi o jedinstvenim kriterijima i pravilima za zapošljavanje branilaca i članova njihovih porodica u institucijama u Kantonu Sarajevo, Gradu Sarajevo i općinama u Kantonu Sarajevo ("Službene novine Kantona Sarajevo", broj 38/20)"
S kandidatima koji ispunjavaju uslove iz člana 22. st. (4) i (5) Pravilnika, Komisija će obaviti provjeru radnih i stručnih sposobnosti. O mjestu i vremenu provjere, kandidati će biti blagovremeno obaviješteni elektronskom poštom na adresu navedenu u prijavi na Javni konkurs. Kandidati koji bez opravdanja ne pristupe istoj, gube pravo daljnjeg učešća u konkursnoj proceduri.
Poželjno je da kandidati dokumentaciju dostavljaju u fotokopijama, jer se nakon okončanja javnog konkursa ista neće vraćati na adresu. Dokumentacija prijavljenih kandidata koji nisu izabrani po ovom konkursu vraća se na lični zahtjev predat na protokolu Škole u roku od 30 dana od okončanja konkursne procedure.
Po konačnosti Odluke o izboru radnika, izabrani kandidat je dužan dostaviti ljekarsko uvjerenje nadležne zdravstvene ustanove, koje nije starije od šest mjeseci, kao i drugu dokumentaciju u skladu sa zakonom i internim aktima ustanove, nakon čega direktor zaključuje ugovor o radu sa izabranim kandidatom.
Prilikom bodovanja kandidati će se bodovati prema relevantnim odredbama Pravilnika.
Nepotpune, neuredne (kada nije dostavljena obavezna dokumentacija tražena konkursom ili s traženim rokom važenja) i neblagovremene prijave neće se razmatrati.
Prijave s potrebnom dokumentacijom mogu se dostaviti lično na protokol Škole ili putem pošte, u zatvorenoj koverti s naznakom:
″Prijava na javni konkurs na poziciju__________ (navesti poziciju/e za koju/e je raspisan javni konkurs) NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA“, na adresu: JU OŠ '' Vladislav Skarić” Sarajevo, Ulica: Terezija 48, 71000 Sarajevo.
Konkurs ostaje otvoren 10 (deset) dana od dana objave obavještenja o raspisanom Javnom konkursu, u dnevnim novinama "Oslobođenje".
Naprijed navedeno obavještenje će biti objavljeno u utorak, 03. 8. 2021. godine, te je krajnji rok za prijavu na Javni konkurs petak, 13. 8. 2021. godine.
Istovremeno, ovaj tekst Javnog konkursa (kompletan sadržaj teksta Javnog konkursa) je objavljen i na službenoj internet stranici Ministarstva za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo i Javne ustanove „Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo“.
Telefon kontakt osobe zadužene za davanje dodatnih obavještenja: 033/212-031