Skip to main content
Please wait...

Održana radionica BHQFHE projekta

(12, May 2016)

U periodu od 8.05.-11.05.2016. godine na Sveučilištu u Mostaru i Univerzitetu „Džemal Bijedić“ u Mostaru, održana je radionica BHQFHE projekta, u sklopu koje je nakon uvodnog dijela i pozdravnih obraćanja, rektorice Sveučilišta u Mostaru dr.sc. Ljubice Ostojić i ministra Ministarstva obrazovanja, nauke, kulture i sporta Hercegovačko-neretvanskog kantona dr.sc. Rašida Hadžovića, održan trening u vezi sa selfcertifikacijom i eksternom evaluacijom pilot studijskih programa urađenih u okviru projekta.

BHQFHE projekt ima za cilj podržati razvoj BH kvalifikacijskog okvira za visoko obrazovanje i implementaciju na institucionalnom nivou u skladu sa kriterijima Europskog kvalifikacionog okvira za cjeloživotno učenje (EQF-LLL) i Kvalifikacijskog okvira Europskog prostora visokog obrazovanja (QF-EHEA). Projekat istovremeno predstavlja značajan iskorak transformacije i modernizacije visokog obrazovanja u BiH putem kojeg se pokušavaju definirati standardi kvalifikacija za razvoj modela BH kvalifikacijskog okvira za visoko obrazovanja.
Partneri u ovom Tempus projektu su šest državnih Univerziteta iz Bosne i Hercegovine: Univerzitet u Bihaću, Univerzitet „Džemal Bijedić“ u Mostaru, Sveučilište u Mostaru, Univerzitet u Zenici, Univezitet u Istočnom Sarajevu i Univerzitet u Tuzli, Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo, Ministarstvo obrazovanja Republike Srpske, Županija Zapadnohercegovačka, Svjetski Univerzitetski Servis, Sveučilište u Splitu (Hrvatska), Sveučilište Northampton (Velika Britanija), Sveučilište Limerick (Irska), Sveučilište Lleida (Španjolska), Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta (Hrvatska), CEENQA-Network of Central and Eastern European Quality Assurance Agencies in HE, Udruženje poslodavaca BiH, Agencija za rad i zapošljavanje Bosne i Hercegovine, Centar za informiranje i priznavanje dokumenata iz oblasti visokog obrazovanja, Agencija za razvoj visokog obrazovanja i osiguranje kvaliteta, te koordinator projekta Univerzitet u Paderbornu, (Njemačka). Zajednički zaključak svih sudionika radionice je bio da projektne aktivnosti teku prema planu i da je već vidljiv napredak na visokoškolskim ustanovama kada je u pitanju razvoj kvalifikacijskog okvira, kao i da je potrebno pojačati rad na diseminaciji informacija o projektnim aktivnostima koje su već završene ili su fazi realizacije.

Slika