Skip to main content
Please wait...

Izrađen dokument „Koncepcija osnovnog obrazovanja odraslih u BiH“

(4, May 2016)

U Sarajevu je, u organizaciji projekta “Podrška obrazovanju odraslih”, finansiranog od strane njemačke vlade, a kojeg u Bosni i Hercegovini implementira GIZ, održana press konferencija na kojoj je predstavljen dokument „Koncepcija osnovnog obrazovanja odraslih u Bosni i Hercegovini“ i pojašnjena njegova svrha i namjena u obrazovnom sistemu BiH. U protekle dvije godine, pod pokroviteljstvom i uz stručne smjernice eksperata za obrazovanje odraslih GIZ-a, radna grupa sastavljena od eminentnih članova, eksperata iz sektora obrazovanja kao i predstavnika Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo, je usko sarađivala i učestvovala u izradi iznimno važnog dokumenta u oblasti obrazovanja naziva „Koncepcija osnovnog obrazovanja odraslih u Bosni i Hercegovini“.
Ovaj dokument će u budućnosti predstavljati okosnicu prijedloga za organizovanje i realizovanje osnovnog obrazovanja odraslih koji se temelji na socijalno-ekonomskim potrebama, demografskim i obrazovnim karakteristikama Bosne i Hercegovine, globalnim i evropskim strategijama i smjernicama u području obrazovanja i učenja odraslih, te reformskim nastojanjima u oblasti obrazovanja i implementaciji koncepta cjeloživotnog učenja u Bosni i Hercegovini.
Svrha Koncepcije osnovnog obrazovanja odraslih u Bosni i Hercegovini, kako je naglašeno na današnjem predstavljanju, je promovisanje potrebe za sticanjem osnovnog obrazovanja odraslih i različitih načina organizacije i realizacije obrazovanja odraslih, kao i ohrabrivanje i podrška nadležnim vlastima i obrazovnim ustanovama i organizacijama u planiranju i realizaciji osnovnog obrazovanja odraslih. Ovaj dokument, što ga svakako izdvaja i čini posebnim u smislu unapređenja formalnog neformalnog i informalnog obrazovanja, afirmiše osnovna načela u organizaciji i realizaciji osnovnog obrazovanja odraslih koja uključuju fleksibilnost, integraciju opšteg i stručnog obrazovanja, funkcionalnost i usmjerenost na ishode učenja.

Slika